تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۸۱۸۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان من لایق بهترین ها هستند/حرف زدن درباره قرارداد زود است
 

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان من لایق بهترین ها هستند چون امروز کار زیبایی را انجام دادند.

  پائولو سرجیو عصر امروز جمعه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی امروز خیلی عالی بود خیلی بازی سخت بود چون شرایط آب و هوا فرق کرده بود و هوای گرم کار ما را سخت کرد.

وی ادامه داد: هر چه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم بازیکنانم لایق بهترین‌ها هستند چون کار زیبایی امروز انجام دادند؛ زمانی که توپ در دست حریف بود خیلی خوب کار کردیم وقتی توپ در اختیار ما بود نشان دادیم که می‌خواهیم برنده بازی باشیم خیلی از این موضوع خوشحالم و ۳ امتیاز خوب کسب کردیم ما برای این ۳ امتیاز اینجا هستیم مقابل تیم فولاد که بسیار قوی است برنده شدیم مربی فولاد بسیار خوب است قبل از بازی او را دیدم و از آشنایی با او خوشحالم این عوامل این برد را برای ما ویژه کرد.

سرمربی نفت آبادان درباره فولاد و سبک بازی آنها عنوان کرد: فولاد بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. نیمه اول یک کار تاکتیکی داشتند و ما مقابل آن خوب نبودیم بازیکن ژاپنی آنها در سمت راست در طول بازی در نیمه اول خیلی خوب بود ابتدای بازی خیلی خوب نبودیم و آنها را نبستیم وقتی فهمیدیم چه کاری انجام می‌دهند بعد از اینکه با زمین آشنا شدیم توانستیم نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما کار تاکتیکی خیلی خوبی انجام دادند، ما می‌دانستیم اگر گل بزنیم به تیم حریف فشار روانی وارد می‌کنیم از سبک بازی فولاد انتقاد نمی‌کنم ما می‌دانستیم آنها چه کاری انجام می‌دهند وقتی هم عقب بودیم اولین جا به جایی ما این بود که به بازیکنان فهماندم باید چه کنیم تا بهتر شویم بعد از اینکه خوب دفاع کردن را انجام دادیم به ضد حملات چشم داشتیم و بعد از گل دوم شیرازه تیم فولاد از هم پاشید.

سرجیو در رابطه با تحت فشار بودن تیم خود و بازی‌های پر استرس تیم خود عنوان کرد: از هفته قبل تحت فشار نبودیم ما از ابتدای فصل تحت فشار بودیم در واقع امروز یکی از بازیکنان تأثیر گذار را در اختیار نداشتیم و به او استراحت دادیم تا برای بازی بعدی آماده باشد اما همه بازیکنان خیلی خوب کار کردند؛ گاهی مردم درباره بازیکنان صحبت می‌کنند اما ما هر روز با بازیکنان هستیم و آنها اطلاع دقیقی از وضعیت بازیکنان ندارند در واقع عادلانه نیست که بخواهیم الان انتقاد کنیم.

وی گفت: وفا هخامنش و مصطفی احمدی حرفه‌ای ترین بازیکنان ما هستند که در اختیار داریم هر روز بازیکنان جان خود را در تمرینات برای تیم می‌دهند ما به بازیکنان خودمان نیاز داریم من عاشق این بازیکنان هستم که قلب خود را برای تیم می‌دهند.

سرمربی نفت آبادان درباره ماندن خود برای یک فصل دیگر در آبادان گفت: زود است که بخواهم الان در این باره حرف بزنم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار