تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۸۱۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واژگونی خودروی پژو در اهواز حادثه آفرید
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک دستگاه پژو ۴۰۵ عصر جمعه بر اثر برخورد با درخت واژگون که منجر به مصدومیت سه نفر شد.
  آتش پاد علی تراب پور  در این باره اظهار داشت : این سانحه ساعت ۱۶:۲۱ رخ داد که یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با سه سرنشین به دلیل سرعت غیر مجاز در اتوبان اصلی کوی نفت اهواز ابتدا به جدول برخورد و پس از آن به یک درخت برخورد کرد و واژگون شد.
وی افزود: در اثر این سانحه رانندگی هر سه سرنشین این خودرو دچار مصدومیت شدند.
وی همچنین به سانحه رانندگی در اهواز - آبادان اشاره کرد و گفت : همچنین ساعت ۹:۰۴ همین روز 2دستگاه پژو 405 و پارس در محور اهواز - آبادان ، در جاده شیرین شهر با یکدیگر برخورد کرده که منجر به حریق خودروی پارس شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:یک نفر بر اثر این سانحه فوت کرده و یک نفر دیگر دچار مصدوم شد.
وی گفت: صبح امروز نیز یک زن پس از اقدام به خودکشی در رودخانه کارون توسط تیم های غواصی این سازمان از خطر مرگ نجات پیدا کرد.
آتش پاد تراب‌پور در خصوص این خودکشی ناموفق اظهار داشت: این زن 27 ساله به قصد خودکشی خود را به رودخانه کارون انداخت که بلافاصله تیم غواصی سازمان اتش نشانی مستقر در رودخانه عملیات نجات را آغاز کرد.
وی افزود:غواصان سازمان آتش‌نشانی در این عملیات جستجوی به سرعت نامبرده را از رودخانه خارج و از خطر مرگ نجات داده و به نیروی انتظامی مستقر در محل تحویل دادند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار