تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۸۱۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زنگ استمرار فعالیت های آموزشی در خوزستان نواخته شد
 زنگ استمرار فعالیت های آموزشی در مدارس خوزستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش شنبه در دبستان شاهد شکوفه های اهواز نواخته شد.
  مدارس مناطق سیل زده استان از 17 تا 26 فروردین ماه امسال به دلیل جاری شدن سیل تعطیل اعلام شد که امروز با حضور ' مجتبی زینی وند' معاون وزیر آموزش و پرورش در اهواز ، زنگ شروع به کار این مدارس نواخته شد.

معاون آموزش و پرورش در مراسم نواختن زنگ استمرار فعالیت های آموزشی در خوزستان بیان کرد: برای بررسی وضعیت آزمونهای دانش آموزان سال آخر در ین مناطق ، شنبه هفته جاری نشستی با حضور معاونان وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان های معین خوزستان برگزار می شود.
مجتبی زینی وند افزود: در اولین فرصت کلاس های آموزشی برای دانش آموزان سال آخر مناطق سیل زده برگزار می شود تا بنیه علمی آنان برای شرکت در کنکور تقویت شود .
وی افزود: با توجه به وقفه تحصیلی پیش آمده ، موضوع در نظر گرفتن سهمیه برای دانش آموزان مناطق سیل زده در کنکور و عقب افتادن زمان کنکور برای این دانش آموزان در دست بررسی است.
زینی وند ادامه داد: اداره کل نوسازی استان در شهرستان دشت آزادگان برای دانش اموزانی که مدارس آن ها تخریب شده کانکس هایی تهیه کرده است.
وی گفت: وزیر آموزش و پرورش مبلغ پنج میلیارد ریال برای ایاب و ذهاب دانش آموزان مناطق سیل زده در نظر گرفته است تا زمینه حضور دانش آموزان این مناطق در کلاس درس فراهم شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: از ظرفیت خالی مدارس و نوبت دوم برای حضور دانش آموزان مدارسی که در سیل تخریب شدند، نیز استفاده شده است .
زینی وند بیان کرد: بعد از بحران جاری شدن سیلاب در استان با آغاز شروع به کار مدارس شور و شوق به شهرهای مختلف استان برگشته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار