تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۸۱۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:
مسیر خروجی شهرک صنعتی شماره 2 اهواز بازگشایی شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی بازسازی و بازگشایی مسیر خروجی شهرک صنعتی شماره 2 اهواز خبر داد.

اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: مسیر دسترسی به شهرک صنعتی شماره 2 اهواز که بر اثر سرریز سیلاب کرخه در محور شوش- اهواز مسدود شده بود در هفته گذشته بازگشایی شد و پس از آن به دلیل اینکه آن مسیر صرفاً باید برای ورود به شهرک استفاده شود، عملیات اجرایی بازسازی و بازگشایی مسیر خروجی نیز آغاز شد.

وی افزود: مسیر دسترسی به شهرک بصورت اضطراری و موقتا تا زمان فروکش کردن سیلاب جاری‌شده در آن منطقه، احداث شده است و ایجاد بار ترافیکی سنگین و یا خروج از شهرک توسط آن مسیر و قرار گرفتن در جاده ترانزیتی که همچنان برخی از مسیرهای آن بصورت دوطرفه استفاده می‌شود، برای صنعتگران و کارکنان واحدهای تولیدی خطراتی در پی دارد اما در حال حاضر که عملیات اجرایی بازگشایی و بازسازی مسیر خروجی شهرک صنعتی به اتمام رسیده، این مشکل نیز برطرف شده است.

محمدیان عنوان کرد: مسیر خروجی توسط دو دهانه پل عریض با در کنار هم قرار گرفتن لوله‌های قطور، بازسازی و بازگشایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان همچنین در خصوص خسارت سیلاب در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز خاطرنشان کرد: سیلاب اخیر به زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره 2 اهواز نظیر آسفالت خیابان‌ها، شبکه فاضلاب، شبکه برق و گاز آسیب وارد کرده است که در حال بررسی و تلاش برای مرتفع کردن این موارد هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار