تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۸۱۹۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌محور ‌دارخوین ـ شادگان‌ به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شد
 رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: محور «دارخوین-شادگان» به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شد و مسیر جایگزین محور «آبادان-ماهشهر» سه‌راهی خوردورق است.
سرهنگ رضا دولتشاهی در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های استان خوزستان اظهار داشت: محور «اهواز _ آبادان» که چند روز به دلیل آبگرفتگی مسدود شده این وضعیت کماکان ادامه دارد، متاسفانه شدت و سطح آبگرفتگی مقداری بالا است و امکان تردد وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه محور «دارخوین-شادگان» به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شد و مسیر جایگزین محور «بادان-ماهشهر» سه‌راهی خوردورق است، افزود: مسیر دارخوین به سمت شادگان امروز به دلیل آبگرفتگی بیش از حد و بالا آمدن سطح آب مسدود اعلام شده و تمهیدات و اطلاع‌رسانی لازم از طریق صدا و سیما و روزنامه‌ها انجام شده تا از مسیرهای جایگزین و مشخص «اهواز _ خرمشهر» تردد کنند.

دولتشاهی با بیان اینکه رانندگان اصرار تردد در این محور را به دلیل بالا آمدن سطح آب نکنند، گفت: در محور «اهواز _ خرمشهر» کیلومتر 35 آب گرفتگی وجود دارد ولی در تردد  مشکل خاصی وجود ندارد و نیاز است رانندگان با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله مناسب رانندگی کنند.

وی تصریح کرد: در محور «آبادان _ ماهشهر» در روز گذشته مقداری آبگرفتگی داشته‌ایم هر چند همکاران ما در راهداری پیگیر هستند که با تشکیل سیل‌بند اجازه ورود آب به سطح جاده‌ها داده نشود و تاکنون موفق بودند و مشکل خاصی نداشتیم.

رئیس پلیس راه استان خوزستان با بیان اینکه مابقی مسیرها باز و هیچگونه انسدادی نداریم و تردد به صورت روان انجام می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: قبل از سفر حتما مسیرها را از سامانه راهداری استعلام و با احتیاط رانندگی کنند چون محورهای ما در حال حاضر به دلیل ترددهای استان، ماشین‌آلات امدادرسانی و کمک‌های مردمی باعث ایجاد تردد سنگین در محورها شده است.

دولتشاهی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس در مورد تمهیدات نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی تیم‌های از استان، شهرستان و یگان ویژه تشکیل و در بحث انسداد، محدودسازی و جاهایی که مسدود شده‌اند ایمن‌سازی صورت پذیرد و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما و روزنامه‌ها و گشت‌های هوایی در دستور کار داشته‌ایم که با این تمهیدات مناسب تاکنون مشکل خاصی در بحث واژگونی خودرو بر اثر سیل در استان خوزستان نداشته‌ایم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار