تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۸۱۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان ماموریت معاون سیاسی استاندار خوزستان؛
عبیات به سمت معاون عمرانی استانداری منصوب شد
معاون اجتماعی سیاسی استاندار خوزستان در معارفه معاون عمرانی استاندار خوزستان از پایان ماموریت خودش خبر داد.
 حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ظهر امروز در جلسه معارفه معاون عمرانی استاندار که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه استانداری خوزستان با وجود عدم حضور معاون عمرانی عملکرد مناسبی داشت، اظهارداشت: مجموعه استانداری در این مدت باهم کار کردند و در بحث سیل و کاهش خسارات تلاش های فراوانی صورت گرفت.

وی افزود: اگر زحمات و تلاش های مجموعه معاونت عمرانی در 30 روز گذشته نبود خسارات بیشتری در شهرها و روستاهای استان شاهد بودیم اما خوشبختانه خسارتی حداقلی وارد شده است.

وی درخصوص ادامه کار خود در معاونت سیاسی استانداری خوزستان گفت: ماموریت دوساله ای که داشتم تمام شد و دانشگاه  6 ماه آن را تمدید کرد؛ اکنون مدت شش ماهه نیز تمام شده و به استانداری نامه زده‌ام تا هر اقدامی نیاز است انجام دهند. 

پیک بحران تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد

عبیات معاون جدید عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه پس از پایان بحران سیل اقدامات بسیاری نیاز است انجام شود، گفت: پیک بحران تا چند روز آینده به اتمام می رسد و از فاز بحرانی آن خارج می شویم اما اقدامات و بازسازی های عمرانی تلاش جدی می‌خواهد.

وی افزود: در ادامه کار معاونت عمرانی کار سیستمی را سرلوحه کار خود قرار میدهیم و تلاش میکنیم از حاشیه به دور باشیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: میخواهیم گفتمان اسلامی را در فعالیت های عمرانی حاکم کرده و خارج از این فضا کار نخواهیم کرد. از برنامه‌های ما این است که دستگاه های حوزه عمرانی در مجموعه استانداری و خارج آن را هماهنگ کرده و مطالبات را از مرکز منسجم تر دنبال کنیم تا از پراکنده کار کردن بپرهیزیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار