تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۸۱۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار استقلال خوزستان و نساجی مازندران؛ آبی‌ها می‌خواهند زنده بمانند
تیم استقلال خوزستان پنج شنبه پنجم اردیبهشت در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.
 تیم فوتبال استقلال خوزستان درهفته بیست وهفتم بازی های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم نساجی مازندران خواهد رفت آبی پوشان  راس ساعت 19:15 دقیقه از شاگردان مجیدجلالی میزبانی خواهند کرد.

تیم استقلال خوزستان هفته گذشته بانتیجه بدون گل در شهرمسجدسلیمان مقابل نفت این شهر به تساوی دست پیداکرد تاهمچنان شانس بقا خود را روی کاغذحفظ نماید، آبی پوشان برای ماندن در لیگ برتر فقط چهار هفته فرصت دارند تا کارغیر ممکن را شدنی کنند.

البته نتیجه گرفتن استقلال خوزستان صد در صد به نتایج تیم های نفت مسجدسلیمان و سپید رود رشت مرتبط می‌شود به طوری که آنان هم اکنون 11 امتیازی هستند و در صورت پیروزی در چهار دیدار به 23 امتیاز خواهند رسید در حالی که نفت مسجدسلیمان هم اکنون با 20 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قراردارد.

به هرحال با این تفاسیر کار استقلال خوزستان بسیارپیچیده و دشوار است با اینکه کارشناسان و هواداران واقعی این تیم برای بقا استقلال خوزستان در لیگ برتر منتظر اتفاقات نادر فوتبال هستند.

در آن طرف میدان تیم نساجی مازندران با رهبری مجید جلالی تبدیل به تیم منسجم و قابل احترامی شده است آنان هفته گذشته توانستند یکی از بهترین تیم های لیگ را با یک گل شکست دهند. شاگردان جلالی توانسته بودندتیم مدعی پدیده مشهد را با یک گل بدرقه کنند؛ آنان هم اکنون دغدغه سقوط به هیچ وجه ندارند و در کمرکش جدول بدنبال کسب مکان تک رقمی و ثبات در جدول هستند.

با این تعابیر استقلالی ها کار آسانی نخواهند داشت به ویژه اینکه مجیدجلالی به خوبی از وضعیت آبی پوشان و فوتبال خوزستان شناخت خوبی دارد و مثل همیشه تمهیدات ویژه‌ای را برای هر بازی تدارک می‌بیند. شاگردان محمدعلوی برای ادامه امیدواری در لیگ برتر به این 3 امتیاز محتاج هستند تا با کسب پیروزی در این دیدار چشم انتظار بازی های نفت مسجدسلیمان وسپید رود رشت باشند.

تیم استقلال خوزستان تاکنون از27 بازی برگزار شده چنین آماری را به ثبت رسانده‌اند. آنان 3 برد و 8 تساوی و 15 بارشکست خورده‌اند و با 15گل زده و 38گل خورده با تفاضل منفی 33 با کسب 11 امتیاز در مکان شانزدهم و در قعرجدول رده بندی قرار گرفته‌اند در آن سوی میدان شاگردان مجید جلالی شرایط به مراتب بهتری نسبت به حریف خوزستانی دارند. تیم نساجی مازندران از 27 بازی انجام شده 5بار به پیروزی رسیدند 14 بار به تساوی رضایت دادند و 7 بار طعم شکست راچشیده‌اند همچنین با 22 گل زده و 25 گل خورده تفاضل منفی 3 را به جای گذاشته‌اند. شمالی ها با 29 امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارند و به همین دلیل با هدف کسب 3 امتیاز دوست دارند رتبه خود را تک رقمی کنند.

دیدار رفت دوتیم روزجمعه 18 آبان سال 97 در ورزشگاه شهید وطنی قایمشهر برگزار شد که این بازی با برتری  2 بر صفر به سود نساجی مازندران به پایان رسید. درتیم استقلال خوزستان وحید خشتان با 5 گل زده بهترین مهاجم آبی پوشان است و در تیم نساجی مازندران جورجی ولیسیانی با 5 گل زده بهترین مهاجم سرخ پوشان شمالی هستند.

به هرحال با اینکه این بازی برای دوتیم نسبت به شرایط دوتیم حساس است باید گفته شود که  نبرد فوتبال جنوب کشور با خطه شمال کشور همیشه جذاب و دیدنی بوده است به خصوص تیم نساجی مازندران با هواداران محبوب خود همیشه کنار تیمشان  بوده‌اند و این حساسیت نوید یک بازی زیبا می دهد.

:
:
:
آخرین اخبار