تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۸۲۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
30 پمپ سنگین برای تخلیه آب از منطقه عین 2 اهواز نصب شد
  معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: 30 پمپ سنگین برای تخلیه آب از منطقه عین 2 اهواز، باتوجه به حجم آب در این منطقه و مشکلات پیرامون آن برای شهروندان، نصب شد.
  سرهنگ عبدالرضا حاجتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در منطقه عین 2 اهواز بیان کرد: سطح آب در این منطقه بالا بوده و تنها راه برای تخلیه آب و هدایت آن به سمت رودخانه ، استفاده از پمپ های قوی است.
وی افزود: اکنون 30 پمپ چهار و 6 اینچ در این منطقه برای تخلیه آب نصب شده و انتظار می رود در روزهای آینده آب جمع شده در این منطقه به صورت کامل فروکش کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نیروهای سپاه هم اکنون در این منطقه مستقر شده و برای تخلیه آب از این منطقه مشغول بکار شده اند.
وی ادامه داد: روز دوشنبه نیز پمپ فوق سنگینی در منطقه جانبی میدان میوه تره بار اهواز نصب شد که خروجی هر لوله این پمپ 20 اینچ بوده و به خوبی توانست سطح آب منطقه را کاهش دهد.
وی بیان کرد: با نصب این پمپ ها سطح آب از میدان تره بار اهواز، شرکت های پخش مواد غذایی و دارویی در این منطقه و همچنین سایر نقاط حاشیه جاده اهواز - شوش کاهش قابل توجهی داشته است.
سیلاب در هفته اخیر در برخی مناطق اهواز، شوشتر و حمیدیه فروکش کرده است و به گفته استاندار خوزستان در مناطق جنوب خوزستان نیز تا پایان هفته فروکش می کند و وضعیت این استان در بیشتر نقاط به حالت عادی خود باز می گردد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار