تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۸۲۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امنیت مناطق سیل زدگان خوزستان برقرار است
  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 6 گردان یگان ویژه ناجا برای کمک رسانی و تامین نظم و امنیت در مناطق سیل زده حضور دارند.
  سردارحیدر عباس زاده در حاشیه بازدید از شهرستان شادگان افزود:سه گردان از عوامل انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت به صورت شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند.
وی به تلاش مضاعف نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت در تمامی مناطقی که در معرض سیل قرار گرفته اند اشاره کرد و گفت: حدود 200 روستا در این ارتباط تخلیه شده و تعدادی نیز در حال تخلیه هستند که پلیس با استقرار عوامل انتظامی ثابت و سیار امنیت خوبی را در مناطق سیل زده ایجاد کرده است.
سردار عباس زاده با بیان اینکه از زمان شروع سیل تاکنون حادثه ای در مناطق سیل زده نداشتیم، ادامه داد: با برقراری نظم و امنیت اردوگاه های اسکان سیل زدگان، تاکنون مساله خاص امنیتی در استان نداشته و مشکلات جزیی نیز با درایت فرماندهان و مسئولان درگیر در این راستا به خوبی حل شده است.
وی بیان کرد:نیروی انتظامی نیز مانند سایر دستگاه های امدادی و خدماتی وظایف و مسئولیت های خود را در زمینه های انتظامی، ترافیکی، امدادی و خدماتی به بهترین شکل انجام داده که رضایت مندی قابل قبولی ازعملکرد پلیس و احساس امنیت به همراه داشته است.
وی همچنین گفت: تردد خودرو در جاده شادگان - دارخوین در محدوده 14 کیلومتر به دلیل بالاآمدن سطح آب رودخانه های کارون و کانال بحره و سرازیر شدن آب به مسیر،مسدود است.
وی افزود:نیروی انتظامی با کمک و همکاری سپاه و بسیج و با حضور اعضای شورای تامین خوزستان و سایر دستگاه های امدادی برای مدیریت مناطق در معرض سیل شادگان اقدام به بازکردن قسمتی از مسیر جاده شادگان - دارخوین کرده است.
سیلاب در هفته اخیر در برخی مناطق اهواز، شوشتر و حمیدیه فروکش کرده است و به گفته استاندار خوزستان در مناطق جنوب خوزستان نیز تا پایان هفته فروکش می کند و وضعیت این استان در بیشتر نقاط به حالت عادی خود باز می گردد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار