تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۸۲۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همدلی دولت و نیروهای مسلح در کاهش مخاطرات مردم موثر است
 رییس پلیس پیشگیری ناجا نقش محوری مردم در کاهش مخاطرات سیل را بی بدیل دانست و گفت: تقویت همدلی دولت با نیروهای مسلح و سایر بخش های خدمت رسان در کاهش مخاطرات مردم ضروری است.
  سردار احمد شرفی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان کارون در جمع خبرنگاران بیان کرد:فعالیت کارکنان انتظامی در جهت خدمت رسانی به سیل زدگان تاکنون قابل توجه بوده و برای ادامه امداد رسانی هرچه بهتر دستورات لازم را برای تامین نظم و امنیت این منطقه به ستاد فرماندهی و سایر نیروهای امدادی ابلاغ کردیم.
وی افزود: نیروی انتظامی در این روزها همپای سایر دستگاه های امدادی مراقبت های ویژه ای از اردوگاه های اسکان سیل زدگان داشته و سهم بسزایی در زمینه برقراری امنیت ایفا کرده است.
رییس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی برای حفاظت از سیل بندها و انبارهای آذوقه و نقاط استراتژیک و حساس نیز تدابیر ویژه ای داشته که این نشان از ایثار و فداکاری تمامی عوامل درگیر در سیل دارد.
وی همچنین به اهمیت همافزایی نیروهای مسلح و سایر سازمان‌ها ،دستگاه های امدادی و خدماتی و نقش محوری مردم در کاهش مخاطرات در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان کارون ضمن اینکه برای مهار سیلاب ایثار و فداکاری زیادی از خود نشان دادند، با نیروهای پلیس نیز همکاری خوبی داشتند که شایسته تقدیر است.
سردار شرفی گفت: ایثار، شجاعت و پایمردی مردم خوزستان در سیلاب اخیر را درهشت سال دفاع مقدس نیز مشاهده کردیم و امید است ما نیز بتوانیم در این روزها در کنار مردم خدمات بیشتری ارایه دهیم.
وی بیان کرد: وظیفه ذاتی پلیس، تامین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در مناطق سیل زده و اردوگاه های اسکان و همچنین حفاظت و حراست از سیل بندها است که تاکنون موضوع خاصی گزارش نشده است.
سردار شرفی رییس پلیس پیشگیری ناجا روز چهارشنبه از مناطق سیل زده شهرستان کارون و حمیدیه در خوزستان دیدن و روند خدمات رسانی نیروهای پلیس را مورد بررسی قرار داد و بر حضور مقتدرانه آنها در مناطق سیل زده و به ویژه اردوگاه های اسکان موقت سیل زدگان تاکید کرد.
سیلاب در هفته اخیر در برخی مناطق اهواز، شوشتر و حمیدیه فروکش کرده است و به گفته استاندار خوزستان در مناطق جنوب خوزستان نیز تا پایان هفته فروکش می کند و وضعیت این استان در بیشتر نقاط به حالت عادی خود باز می گردد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار