تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۸۲۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاهد دو نیمه متفاوت بودیم/سپیدرود تیم برتر نیمه دوم

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه امروز شاهد دو نیمه متفاوت بودیم، گفت: سپیدرود رشت در نیمه دوم تیم برتر میدان بود.

  افشین قطبی در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپیدرود رشت با اشاره به اینکه این دیدار دارای دو نیمه متفاوت بود، اظهار کرد: در نیمه نخست با بستن فضاها به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

وی با بیان اینکه سپیدرود از ابتدای فصل تاکنون تحول بسیاری داشته است، افزود: تیم سپیدرود در نیمه دوم بازی تیم برتر میدان بود بازی خوبی ارائه کرد برای این تیم در ادامه رقابت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

قطبی با اشاره به باخت هفته قبل برابر صنعت نفت آبادان، تاکید کرد: بازیکنان بعد از این بازی دچار بحران روحی شده بودند و ما تلاش کردیم در این بازی شکست هفته گذشته را جبران کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه به نحوه بازی تیم سپیدرود اشاره کرد و ادامه داد: بازیکنان سپیدرود در دیدار امروز بیشتر در عمق بازی می‌کردند که این سبب ایجاد موقعیت‌های بسیار برای این تیم شد.

وی با اشاره به فشار بالای این بازی، اظهار کرد: در ۱۳ بازی گذشته که به عنوان سرمربی فولاد خوزستان بودن این بازی پرفشارترین دیدار بود.

قطبی با تأکید بر اینکه شانس آوردیم پنالتی سپیدرود گل نشد، تصریح کرد: بازیکنان ما در این بازی پیروزی می‌خواستند که به آن دست یافتیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار