تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۸۲۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاده اهواز - آبادان همچنان به دلیل سیلاب مسدود است
 رییس پلیس راه خوزستان گفت: سطح آب در محور آبادان - اهواز به گونه ای است که امکان تردد راحت و ایمن برای خود روهای سبک و سنگین وجود ندارد و به این دلیل تا اطلاع بعدی این محور مسدود است.
سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت : از زمان سرریزشدن آب به محور اهواز - آبادان تاکنون این محور ایمنی کافی را برای تردد خودرو ها ندارد و تا فروکش کردن آب همچنان مسدود می باشد .
وی ادامه داد : رانندگان برای رسیدن به مقصد آبادان از جاده جایگزین اهواز - خرمشهر و برعکس تردد کنند .
وی افزود : به دلیل جاری شدن سیلاب در جاده دارخوین - شادگان این مسیر همچنان مسدود است و رانندگان از مسیرهای جایگزین، جاده آبادان به سمت سه راهی خور دورق به سمت شادگان و از سمت اهواز نیز مسیر بندر امام خمینی(ره) - سه راهی خور دورق و شادگان تردد کنند.
رییس پلیس راه خوزستان خاطر نشان کرد : به دلیل تراکم تردد در جاده های جایگزین رانندگان با سرعت ایمن و با حوصله رانندگی کنند تا سفری بدون خطر داشته باشند .
سرهنگ دولتشاهی گفت : تردد درسایر محورهای استان برقرار است و هیچگونه مشکلی برای تردد خودرو ها وجود ندارد .
به گزارش ایرنا بیش از 20روز است که محور اهواز- آبادان و جاده دارخویین - شادگان درگیر آبگرفتگی و سیلاب می باشد که همین عامل باعث انسداد جاده شده است.
افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه به دلیل بارش های سیل آسا در مناطق بالادست ، باعث سیلاب و آبگرفتگی تعداد زیادی از روستاها و اراضی کشاورزی حاشیه این رودخانه ها در خوزستان شد.
خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده ، 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه وجود دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار