تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۸۲۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم سپیدرود برای دیدار با نفت مسجدسلیمان وارد اهواز شد
  تیم فوتبال سپیدرود برای دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر 2 روز پیش از بازی ظهر چهارشنبه وارد اهواز شد.
 
مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود گفت: این تیم با صلاحدید کادر فنی 2 روز در اهواز خواهد بود و سپس به‌ صورت زمینی عازم مسجدسلیمان شده تا خود را مهیای بازی حساس با نفت مسجدسلیمان کند.
علیرضا هوشیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم و از هر لحاظ آماده بازی با نفت هستیم. هدف ما پیروزی در این دیدار است و برای این مهم تلاش می کنیم.
به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان با کسب سه برد، 11 تساوی و 13 باخت و با احتساب 20 امتیار در مکان چهاردهم جدول قرار دارد، این در حالی است که نفتی مسجد سلیمان در 9 دیدار اخیر خود در گلزنی ناکام مانده است.
در حالی که سپیدرود فاصله 6 امتیازی خود با تیم نفت مسجدسلیمان را به یک امتیاز کاهش داده است و در صورت پیروزی مقابل این تیم، در رده چهاردهم قرار می گیرد.
تیم های نفت مسجدسلیمان و سپیدرود در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:15 روز جمعه 13 اردیبهشت در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم می روند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار