تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۸۲۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدای مدال طلای نمادین کشتی به بانوی خوزستانی درگیر سیل
سرپرست تیم کشتی آلیش بانوان خوزستان گفت:‌ ‌در حاشیه مسابقات کشوری، مسوولان فدراسیون از کشتی‌گیر خوزستانی و شهرستان سوسنگرد که در جریان سیل اخیر استان تمامی امکانات زندگی خود را از دست داد ولی با وجود تمام سختی‌ها، ورزش خود را ادامه داد و در رقابت‌های آلیش بانوان کشور نیز شرکت کرد، با اهدای مدال طلای نمادین از وی به عنوان "قهرمان واقعی" تقدیر کردند.
معصومه پوربهادر  در خصوص عملکرد تیم استان در رقابت‌های کشتی آلیش که 13 و 14 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار شد، اظهارکرد: مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شد و باتوجه به این‌که کشتی‌گیران برای پوشیدن پیراهن تیم‌ملی در مسابقات بین‌المللی کره جنوبی تلاش می‌کردند، نفرات خوبی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که در خوزستان درگیر بحران سیل بودیم، ورزشکاران استان نتوانستند تمرینات خوبی داشته باشند با آمادگی لازم به مسابقات اعزام نشدیم، البته رقابت‌های انتخابی استان برگزار شد و نفرات برای حضور در پیکارهای کشوری انتخاب شدند ولی همان طور که گفتم سطح مسابقات بسیار بالا بود و کار برای ما که ورشکاران‌مان در آمادگی لازم نبودند، سخت بود.

نایب‌رییس بانوان هیات کشتی اهواز ادامه داد: ‌در حاشیه این مسابقات نیز مسوولان فدراسیون از سرور سعیدی کشتی‌گیر خوزستانی و شهرستان سوسنگرد که در جریان سیل اخیر استان تمامی امکانات زندگی خود را از دست داد و هم اکنون در کمپ زندگی می‌کند ولی با وجود تمام سختی‌های پیش‌رو، ورزش خود را ادامه داد و در رقابت‌های آلیش بانوان کشور نیز شرکت کرد با اهدای مدال طلای نمادین از وی به عنوان "قهرمان واقعی" تقدیر کردند.

وی با اشاره به رتبه استان در رقابت‌‌های کشتی آلیش کشور، عنوان کرد:‌ در مسابقات اخیر در بین 21 استان در رده نهم قرار گرفتیم، البته ما در کشتی آلیش مدال‌آور هستیم و بانوان استان حتی با عضویت در تیم‌ملی به مسابقات بین‌المللی هم اعزام شده‌اند.

پوربهادر با بیان این‌که سابقه کشتی بانوان خوزستان به رشته آلیش بر می‌گردد و پس از آن کشتی کلاسیک نیز فعال شد، گفت: خوزستان سرشار از استعداد است و ما ‌برای ادامه این مسیر به حمایت و همکاری خانواده‌ها نیاز داریم و اگر بانوان استقبال بیشتری از کشتی داشته‌ باشند، می‌توانیم پیشرفت خیلی خوبی در کشور داشته باشیم. در حال حاضر زینب حمیداوی نیز تنها بانوی خوزستان در بخش داوری است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار