تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۸۲۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دومین محموله میلگرد صادراتی گروه ملی فولاد به عراق ارسال شد
دومین محموله میلگرد تولیدشده از خط تولید کوثر شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به مقصد عراق صادر شد.
حسین محمدی، مدیر روابط عمومی شرکت تولیدی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به ازسرگیری فعالیت‌های تولیدی شرکت پس از مشکلات به وجود آمده در سال گذشته، اظهار داشت: شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران پس از عبور از مشکلات اکنون به ریل اصلی خود بازگشته و در حال حاضر با پرداخت منظم حقوق‌ها هیچ‌گونه حقوق عقب‌مانده به کارکنان نداریم.

وی افزود: در راستای سیاست‌ها و برنامه جدید گروه ملی صنعتی فولاد و به‌منظور بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های منطقه‌ای بازار فولاد، نخستین محموله میلگرد نورد کوثر جهت صدور به کشور عراق در روز کارگر بارگیری و ارسال شد.

مدیر روابط عمومی شرکت تولیدی گروه ملی صنعتی فولاد ادامه داد: امروز نیز دومین محموله میلگرد تولیدشده از خط تولید کوثر شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به مقصد عراق بارگیری و ارسال شد.

محمدی ادامه داد: امیدواریم با ادامه روند روبه رشد شرکت شاهد شکوفایی این صنعت مادر در خوزستان باشیم.

به گزارش تسنیم، کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران سال گذشته به دلیل بدهی‌های مالی و تعطیلی خطوط تولید این شرکت روزهای بسیاری را در تجمعات اعتراضی در نقاط مختلف شهر اهواز سپری کردند تا مسئولان برای راه‌اندازی چرخ‌های تولید آن چاره‌ای بیاندیشند و امروز صادر شدن دومین محموله تولیدی این شرکت نویدبخش عبور از بحران‌ها است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار