تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۸۲۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اطلاع رسانی تبلیغی
خواص درمانی ژل رویال هانی ژل در ناباروری و نازایی
پژوهشگران امروزه با پیشرفت تحقیقات پزشکی، به اثر بخشی بسیاری از مواد غذایی در بهبود ناباروری پرداخته اند. ژل رویال، یکی از موثرترین مواد غذایی در بهبود باروری می باشد. ژل رویال هانی ژل، یکی از با ارزش ترین مواد غذایی می باشد؛ که از غدد بزاقی زنبور کارگر ترشح شده و به مصرف لاروها و ملکه می رسد. ژل رویال هانی ژل مملوء از آمینو اسید، اسیدهای چرب متوسط زنجیر (مانند اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل)، پروتئین، تمامی ویتامین های گروه B، ویتامین D، E، آهن، کلسیم و پروبیوتیک های متنوعی می باشد.

ژل رویال ماده ای است که، ملکه از آن تغذیه می کند. ملکه برای تولد میلیون ها نوزاد، به ژل رویال نیاز دارد. ژل رویال موجب تخمک گذاری ملکه ی زنبورها می شود و نسل های آینده به وسیله ی 2000 تخمی که در هر روز به وسیله ی ملکه تولید می شود؛ پدید می آیند! به همین دلیل است که ژل رویال به عنوان مکمل تقویت کننده باروری مورد بررسی قرار گرفته است. و برای درمان ناباروری و نازایی مورد استفاده قرار می گیرد

ژل رویال و تاثیر آن بر تقویت قوای جنسی

نازایی و ضعف قوای جنسی از جمله مشکلاتی است که در دهه های اخیر بسیار رایج شده است. دارو های شیمیایی که برای رفع این مشکل روانه بازار شده در بیشتر مواقع نه تنها تاثیر گذار نبوده بلکه در بسیاری موارد مشکلات بیشتری را به وجود آورده است.

تقویت قوای جنسی، بسیاری از مشکلات زوج های جوان را برطرف می کند.

ژل رویال یکی از مواد موجود در طبیعت است که در تقویت قوای جنسی بسیار مفید است. ژل رویال نه تنها انرژی را در بدن افزایش می دهد بلکه میل جنسی و قوای جنسی را تقویت می کند. از طرف دیگر ژل رویال در درمان سرد مزاجی بانوان نیز تاثیر فوق العاده ای دارد.

هانی ژل با استفاده قوای جسمی قوی که دارد در کمک و بهبود به بیماران سرطانی کمک زیادی کنید و احساس یه زندگی و حس بهتری را برای سپری شدن دوران نقاهت به آنها می دهد.

هانی ژل رویال ترکیبی مغذی است که از غدد بزاقی زنبور عسل کارگر ترشح می شود و به عنوان غذای ملکه زنبورها موجب باروری فوق العاده و عمر طولانی او می گردد. این ماده انرژی زا محتوای ویژه ای از قندها، چربی ها و پروتئین ها دارد و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی موثری را در خود جای داده است. تمام اسید های آمینه ضروری برای انسان، انواع ویتامین های گروه B و مواد معدنی چون پتاسیم، کلسیم، آهن و روی به همراه سایر مواد مغذی و مورد نیاز برای انسان که در ترکیب عسل موجود است، باعث می شود تا مجموعه ژل رویال هانی ژل و عسل، غذایی حافظ سلامتی و شفابخش قلمداد شود. در عین حال مطالعات معتبر، اثرات آنتی اکسیدانی، ایمونو مدولاتوری، ضد توموری، افزایش باروری، کاهش کلسترول، کاهش پرفشاری خون و افزایش حافظه آن را بازگو می کند و تحقیقات در این زمینه و سایر موارد در حال گسترش است. دمنوش دکتر مری

برای اطلاعات بیشتر از خواص هانی ژل رویال به سایت honeyjell.com مراجمعه کنید.

خواص درمانی ژل رویال هانی ژل در ناباروری و نازایی

هانی ژل رویال را بایستی نسل جدیدی از غذا ـ داروها به حساب آورد. این فرآورده طبیعی، با اثرات تغذیه­ ای و حمایتی خود، می‌­تواند شاخص‌­های سلامتی افراد را حفظ و بهبود بخشد. بر این اساس هانی ژل را می­توان در درمان خستگی ناشی از کموتراپی و رادیوتراپی، خستگی مزمن ناشی از تنیدگی­های عصبی و استرس ­های روزمره، خستگی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس، پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا خصوصاً در سالمندان و بیمارانی که مبتلا به ضعف سیستم ایمنی هستند و کاهش علایم سرماخوردگی در کودکان توصیه کرد. ژل رویال هانی ژل داروخانه­ ای بزرگ است که در حجمی کوچک جای گرفته است.

:
:
:
آخرین اخبار