تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۸۲۶۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین هدف منصوریان در اصفهان؛ شکست فولاد و عبور از تیم قطبی
 

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و نهم میزبان فولاد خوزستان است و این فرصت را دارد تا با پیروزی بر این تیم به رده ششم جدول برسد.

  تیم فوتبال ذوب آهن که فصل را خوب شروع نکرد تا در نهایت امید نمازی از هدایت این تیم کنار رفته و جای خود را به علیرضا منصوریان دهد، پس از آن شرایط خوبی پیدا کرد و در لیگ و به خصوص آسیا نتایجی درخشان گرفت.

یکی از اهداف بزرگ علیرضا منصوریان در اصفهان، صعود با ذوب آهن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود و دومین هدف، رساندن ذوب آهن به نیمه بالای جدول در لیگ برتر.

منصوریان به اولین و مهمترین هدفش در ذوب آهن رسید و تیمش را مقتدرانه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بالا برد تا جایی که بازی پایانی آنها در این مسابقات کاملاً تشریفاتی باشد.

سرمربی ذوب آهن تیمش را به نیمه بالای جدول هم رساند و حالا سودای قرار دادن این تیم در رده ششم جدول را در سر می‌پروراند.

ذوب آهن در حالی برای پذیرایی از فولاد آماده می‌شود که با ۳۶ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و میهمان آنها با یک امتیاز بیشتر در رده ششم قرار گرفته است.

شاگردان منصوریان در صورت پیروزی بر فولاد، می‌توانند جای این تیم در رده ششم جدول را بگیرند که این آخرین هدف منصوریان با ذوب آهن در این فصل است.

دیدار دو تیم ذوب آهن و فولاد از هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ در فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود که این آخرین بازی خانگی این تیم در این فصل است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار