تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۸۲۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰ ایستگاه اطعام افطاری ساده در سطح اهواز برپا می‌شود
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز به بیانات رهبرمعظم انقلاب نسبت به برپایی سفره‌های افطاری ساده‌ در جهت ترویج سبک زندگی ایران اسلامی اشاره و گفت: در همین راستا ۲۰ جایگاه اطعام سفر افطاری با عنوان «مواکب کریم اهل بیت(ع)» برپا می‌شود.
احمد سراج با تبریک ماه مبارک  رمضان و ضرورت توجه ویژه به ماه فرصت‌ها برگزاری محفل‌های انس با قرآن کریم را از مهم‌ترین اولویت‌ها معاون برشمرد و اظهار داشت: در همین راستا 13 محفل انس با قرآن در سطح مساجد شهر اهواز با تلاوت قاریان ممتاز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ویژه بانوان اهوازی نیز یک محفل انسا با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز در حرم حضرت علی بن مهزیار اهواز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از آمادگی سازمان برای مشارکت با مساجد و هیئت‌های سطح شهر برای برگزاری محافل قرآن خبرداد.

وی از حضور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان خبرداد و گفت: در این دوره از نمایشگاه طرح تعویض قرآن کریم با استعداد یک هزار و 600 قرآن فرسوده اجرا می‌شود.

سراج به بیانات رهبرمعظم انقلاب نسبت به برپایی سفره‌های افطاری ساده‌ در جهت ترویج سبک زندگی ایران اسلامی اشاره و اظهار داشت: در همین راستا 20 جایگاه اطعام سفر افطاری با عنوان «مواکب کریم اهل بیت(ع)» تدارک دیده شده است، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز به دنبال برپایی موکب‌های بیشتری با مشارکت مساجد و هیئت‌ها است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز به برگزاری سمپوزیوم خوشنویسان قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره و ادامه داد: فراخوان و جزئیات این سمپوزیوم به زودی اعلام می‌شود.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت کارگران خدمات شهرداری اهواز در راستای تکریم کرامت انسانی همزمان با برگزاری دو محفل در مصلی امام خمینی(ره) اهواز خبرداد.

سراج در تشریح ویژه‌برنامه‌های ورزشی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز، بیان کرد: جام فوتسال ماه مبارک رمضان با مشارکت 36 تیم در سطح اهواز برگزار می‌شود، مسابقه چندین رشته ورزشی ویژه کارکنان شهرداری اهواز نیز برگزار خواهد شد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار