تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۸۲۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرونده های مالی به ارزش 170 میلیارد ریال دردزفول مختومه شدند
 رئیس دادگستری دزفول گفت: سه پرونده مالی به ارزش 170 میلیارد ریال با تلاش اعضای شعبه 13 شورای حل اختلاف دزفول با صلح و سازش مختومه شدند.
  محمدیار ممبینی روز یکشنبه افزود: اعضای شعبه 13 شورای حل اختلاف دزفول توانستند با تلاش خود پرونده اختلاف بر سر ملک تجاری به ارزش 160 میلیارد ریال واقع در مرکز شهر را پس از هشت سال کشمکش بین مالک و مستاجر و تخلیه ملک و تحویل آن به مالک با صلح و سازش مختومه کنند.
وی افزود: در پرونده ملک تجاری دیگری به ارزش 10 میلیارد ریال، بین صاحب ملک و مستاجر اختلاف پیش آمده بود که پس از برگزاری نشست هایی بین طرفین توسط اعضای این شعبه، مستاجر ملک مذکور را تخلیه و به مالک بازگرداند و با اعلام رضایت از همدیگر این پرونده به صلح و سازش منتهی شد.
ممبینی گفت: پرونده مالی دیگر نیز مربوط به طلب یک نفر به ارزش 160 میلیون ریال بود که توسط اعضای این شعبه رسیدگی شد و با پرداخت مبلغ مذکور توسط بدهکار و اعلام رضایت طلبکار این پرونده با صلح و سازش مختومه شد.
وی افزود: تلاش های اعضای شعبه 13 شورای حل اختلاف دزفول پس از 2 هفته به ثمر نشست و این سه پرونده مهم با سرعت و دقت در این شعبه رسیدگی شدند.

** صلح و سازش اختلاف یک زوج با 15 پرونده
رئیس دادگستری دزفول همچنین از صلح و سازش اختلاف و درگیری در پرونده خانوادگی با تلاش اعضای شعبه 16 شورای حل اختلاف دزفول خبر داد و گفت: اختلاف یک زوج که منجر به نزاع و درگیری خانوادگی و تشکیل 15 پرونده در دادگستری و دادسرا شده بود با تلاش فراوان اعضای شعبه 16 شورای حل اختلاف دزفول و جلب رضایت طرفین به صلح و سازش انجامید.
وی افزود: 2 سال پیش بین یک زوج اختلافی پیش آمد که به شکایت از همدیگر و تشکیل حدود 15 فقره پرونده شامل مهریه، نفقه، جهیزیه، تهمت و افترا، اجرت المثل، سرقت طلاجات، عدم تمکین زوجیت، ضرب و شتم، نزاع دست جمعی، مطالبه وجه، تامین خواسته از ادوات کشاورزی و توقیف حساب های بانکی و غیره در دادگستری و دادسری دزفول، اندیمشک، شوش و اهواز شده بود.
ممبینی گفت: این اختلاف پس از 2 سال از تشکیل پرونده و ایجاد نزاع بین خانواده های این زوج وسیع تر شد و در راستای صلح و سازش، پرونده این زوج برای حل و فصل به شعبه 16 شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع داده شد.
وی افزود: اعضای این شعبه با دعوت طرفین و خانواده آنها و برگزاری چندین جلسه توانستند با جلب رضایت این زوج، تمامی پرونده های تشکیل شده در دادگستری و دادسرا را به صلح و سازش ختم کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار