تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۸۲۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی مجدد کارخانه تولید شکر شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا پس از سیلاب
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا پس از سیلاب بار دیگر به همت بلند و عزم راسخ پرسنل این شرکت وارد چرخه تولید شد....

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا پس از سیلاب بار دیگر به همت بلند و عزم راسخ پرسنل این شرکت وارد چرخه تولید شد.

به گزارش ساکارا، محمود شمیلی روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۸ در بازدید از راه اندازی مجدد کارخانه تولید شکر شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا، گفت: شرکت نیشکر دهخدا اولین کشت و صنعتی بود که سیلاب وارد مزارع ، تاسیسات و کارخانه آن شد اما با همت و اراده استوار پرسنل این شرکت بار دیگر در مدار تولید قرار گرفت.

وی افزود: علی رغم اینکه سیلاب به کشت و صنعت‌های نیشکر آسیب جدی وارد کرد اما همه واحد‌ها با تلاش شبانه روزی مجموعه بزرگ نیشکر وارد مدار تولید شد .

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه بیان داشت: تلاش پرسنل، مدیران و هیئت مدیره توانستیم مشکلات پیش رو را در کمترین زمان پشت سر بگذاریم و مطابق آخرین برآورد، تاکنون چهار هزار میلیارد تومان خسارت به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی وارد شده که در این بین مزارع نیشکر متحمل بیشترین خسارت شدند.

گفتنی است در فروردین ماه ۹۸ ، سیل به بیش از ۱۲ هزار هکتار از زمین های شرکت کشت و صنعت نیشکر صدمه وارد کرد. در جریان سیل اخیر، علاوه بر مزارع نیشکر تاسیسات، سایت اداری و کارخانه شرکت نیشکر دهخدا نیز دچار خسارت شد که پس از فروکش کردن سیلاب با پیگیری ها و تلاش های نیروهای این شرکت، کارخانه شکر بار دیگر وارد چرخه تولید شد./ساکارا
:
:
:
آخرین اخبار