تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۸۲۷۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تداوم گشت‌های شناوری و هوایی مرزبانان در مناطق سیل‌زده خوزستان
 فرمانده مرزبانی ناجا گفت: علی رغم آبگرفتگی پست‌های کنترل مرزی استان خوزستان، مرز‌ها به صورت گشت‌های شناوری و هوایی کنترل می‌شود. سردار قاسم رضایی در حاشیه پنجمین جلسه کمیته بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده که در وزارت کشر برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: سیل اخیر در کشور به تعدادی از پاسگاه‌های مرزی خساراتی وارد کرده که نیازمند بازسازی است.

وی قطع شدن برق و آسیب دیدن برخی از راه‌ها را از جمله این خسارات برشمرد و افزود: سیل اخیر همچنین بخشی از زیرساخت‌های مرزبانی در استان خوزستان را تخریب کرده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه حراست از مرز‌ها توسط مرزبانان تحت هر شرایطی ادامه دارد، تصریح کرد: برخی از پست‌های کنترل مرزبانی دچار آبگرفتگی شده، اما مرزبانان در پست‌های خود مستقر هستند و مرز‌ها را به صورت گشت‌های شناوری و هوایی کنترل می‌کنند.

سردار رضایی تاکید کرد: در حال حاضر از طریق وزارت کشور، استانداری، ستاد کل نیرو‌های مسلح و ... پیگیر جبران خسارات ناشی از سیل و حل مشکلات آن هستیم.

وی در خصوص خسارات وارد شده از سیل به تأسیسات و امکانات مرزبانی تصریح کرد: برآورد‌های ما حاکی از آن است که حدود ۴۰ میلیارد تومان به استحکامات مرزی خسارت واردشده است.

مرجع / میزان
:
:
:
آخرین اخبار