تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۸۲۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابلاغ نرخ‌نامه تولیدی‌های تامین پوشاک مدارس تا پایان هفته
رییس سازمان دانش‌آموزی خوزستان با اشاره به اینکه طرح ساماندهی پوشاک مدارس برعهده سازمان دانش‌آموزی قرار گرفته است، گفت: نرخ‌نامه تولیدی‌های مجاز تامین پوشاک مدارس تا پایان هفته در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

علیرضا مسرور اظهار کرد: طرح ساماندهی لباس فرم مدارس که قبلا در سراسر کشور توسط انجمن اولیا و مربیان اجرا می‌شد، به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است؛ چراکه سازمان دانش‌آموزی امکانات و تشکیلات گسترده‌ای در اختیار دارد و شاید با کمک انجمن اولیا و مربیان بتوانیم عمل نظارت را به نفع کیفیت‌بخشی هرچه بیشتر، نسبت به گذشته بهتر انجام دهیم.
 
وی افزود: برای این ساماندهی باید اقداماتی مانند همکاری با ادارات و سازمان‌هایی مانند اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و... را انجام دهیم. اغلب روال کار به این شکل است که اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت نرخ‌نامه و لیستی از تولیدی‌های مجاز تامین پوشاک مدارس را به آموزش و پرورش ابلاغ می‌کنند و این نرخ‌نامه نیز در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا پیمانکاران موظف باشند بر اساس این نرخ‌نامه، پوشاک مدارس را تامین کرده و در اختیار مدارس قرار دهند. به ما گفته شده تا پایان هفته این نرخ‌نامه آماده می‌شود و در اختیار ما قرار می‌گیرد.
 
رییس سازمان دانش‌آموزی خوزستان گفت: امسال نیز روال کار مانند سال‌های گذشته خواهد بود و فعلا تغییراتی در انجام این فعالیت‌ها انجام نداده‌ایم، چراکه این روند حاصل سال‌ها تجربه انجمن اولیا و مربیان است. با شناختی که به مرور زمان پیدا می‌کنیم و ارزیابی‌هایی که در طول کار انجام می‌دهیم، درصورت نیاز در روند کار تغییراتی را در سال آینده ایجاد می‌کنیم تا والدین راحت‌تر بتوانند دسترسی‌های لازم را داشته باشند و نیاز خود را تامین کنند.
 
مسرور تصریح کرد: یک سامانه به منظور انجام کارهای مربوط به تامین پوشاک دانش‌آموزان در دست طراحی است. به دنبال این هستیم تا به زودی همه کار به صورت غیر حضوری انجام شود. البته چون کار روند تامین پوشاک دانش‌آموزان امسال آغاز شده است ممکن است دیگر نتوانیم این سامانه را به صورت سامانه پشتیبانی‌کننده به طور جدی به کار گیریم.
 
وی ادامه داد: از سال آینده با راه‌اندازی این سامانه، اولیا جز در زمان دریافت پوشاک دانش‌آموز خود، دیگر نیازی به حضور در مدسه ندارند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
1
همشون نون دونی شدن برای عد های رانت باز و خیاط و ...

چرا اگه راست میگن مناقصه نمیزارن جلوی چشم همه مردم و خیاط ها

چرا مجبور میکنن بریم فقط یه جاهای خاصی
همشون اغلب زد و بندی اند و بس
کی و کجا پته اینا میاد روی اب باید پناه برد بخدا
:
:
:
آخرین اخبار