تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۸۲۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روکش آسفالت12کیلومتر از راههای روستایی خوزستان به اتمام رسید
  رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی روکش آسفالت 12 کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد.
پویا دشتی زاده اظهارداشت: این پروژه ها با اعتباری افزون بر 27 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و نفت تامین شده است.
وی افزود: عملیات اجرایی احداث محور روستایی 'فدیم' به طول 2.1 کیلومتر و محور عبدالرضا به طول چهار کیلومتر از توابع شهرستان شوش که از سال گذشته شروع شده با تکمیل زیرسازی و ابنیه فنی، عملیات اجرایی آسفالت این محورها انجام و به پایان رسید.
این مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از قطب های کشاورزی خوزستان محسوب می شود، گفت: آسفالت این محورهای روستایی علاوه بر تسهیل در تردد روستاییان و برخورداری اهالی آنها از راه مناسب موجب رونق و توسعه زیرساخت های بخش کشاورزی و اقتصاد منطقه می شود.
دشتی زاده خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی و آسفالت راه روستایی 'باصدی' و حاج بارون از توابع شهرستان بخش مرکزی رامهرمز به ترتیب به طول چهار و 5.3 کیلومتر نیز به پایان رسیده است.
رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی استان تصریح کرد: با بهره برداری از این مسیرهای روستایی بیش از 500 خانوار از راه آسفالتی مناسب برخوردار شدند.
وی همچنین به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت مسیر روستایی مشرفیه بزرگ از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز اشاره کرد و گفت: این پروژه به طول 5.4 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در حال اجرا است.
رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی استان خاطرنشان کرد: مرحله پی سازی و لایه های روسازی این پروژه به اتمام رسیده که با انجام قیرپاسی مسیر، ماه آینده عملیات اجرایی آسفالت آن نیز آغاز می شود.
بر اساس این گزارش، طول راه های روستایی استان بیش از هفت هزار و 350 کیلومتر است که هفت درصد کل راه های روستایی کشور را شامل می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار