تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۸۲۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کولر در خوزستان کالای لوکس نیست/استفاده از ظرفیت مرزنشینان برای تامین کولر
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه کولر در خوزستان کالای لوکس نیست، گفت: از ظرفیت وارداتی تعاونی‌های مرزنشین برای تامین کولر استان استفاده شود.
امید بن عباس اظهار کرد: فصل گرما از راه رسیده و شرایط زندگی در این آب و هوای گرم دشوار است بنابراین باید فضایی فراهم شود تا مردم بتوانند در این وضعیت در آرامش بهتری زندگی کنند.

وی افزود: در خوزستان کولر یک کالای لوکس نیست بلکه کالای اساسی محسوب می‌شود و در این زمینه باید تلاش کرد تا با توجه به وضعیت اقتصادی مردم برای تامین این کالای اساسی مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: باید هماهنگی‌های لازم در خصوص تامین وسایل سرمایشی مورد نیاز استان، پیش از این انجام می‌شد و شرایط برای واردات کولر فراهم می‌شد.

بن عباس ادامه داد: در این زمینه ظرفیت استان‌های مرزنشین در خصوص واردات کولر ابلاغ شده است و فقط باید مستندات تولیدی‌ها که به دلیل جابه‌جایی ارز و تحریم در حال حاضر تعطیل هستند، مشخص و در نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شود، تا نسبت به آزادسازی کولر از فهرست اقلام ممنوعه وارداتی اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی‌های مرزنشینان اگر منابع مالی ندارند یا نیاز به ارز نیمایی است، اعلام مشکل کنند تا اقدامی در راستای برطرف کردن آن انجام شود. این ظرفیت وارداتی وجود دارد و باید از این ظرفیت برای تامین کولر استان استفاده شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
این شد یه حرف حسابی

اما میدونیم که باز هم رانت خوارها و دلال بازی ها و دروغ و دغل ها

این کار را بازم برای مردم خراب و گران میکنن

این شما و اینهم اینده
ببینیم و تعریف کنیم
:
:
:
آخرین اخبار