تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۸۲۸۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دشمن در جریان سیل خوزستان ضربه خورد
امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن در جریان سیل خوزستان با همدلی بی نظیر مردم، ضربه خورد و به اهداف خود نرسید.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان خوزستان اظهار کرد: در خوزستان خیلی از موضوعات خاص است و در بخش‌های مختلف جزو رتبه‌های اول است

وی با اشاره به اینکه خوزستان مرز زمینی، آبی و هوایی را دارد، بیان کرد: بحث‌های امنیتی و ورود دشمنان که هیچ چیزی جز جنایت در افکار خود ندارند، شرایط خوزستان را حساس‌تر از دیگر استان‌ها می‌کند.

حسن زاده تصریح کرد: امنیت فعلی مرهون تلاش‌های بسیاری است که نیروهای مسلح مقابل طمع دشمنان برای ضربه به کشور انجام می‌دهند.

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه در ایام اربعین حسینی و بحران سیلاب نیز تلاش‌های بسیاری از سوی نیروهای مسلح خصوصاً مرزبانی انجام شد، تصریح کرد: خوزستان در کنار سختی‌ها، افتخارات بسیاری برای کشور داشته است. در دوره دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی نیز که امام فرمودند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.

حسن زاده بیان کرد: خانه‌های سیل زده نشست کرده و راه‌ها و زیرساخت‌های بسیاری در سیلاب اخیر تخریب شده و سختی‌ها تازه شروع شده ولی این همدلی و صمیمیت در جریان سیل واقعاً استثنا بود و با وجود دوربین‌ها و گوشی‌های زیاد، ولی بخش‌های مختلفی از این همدلی به ثبت نرسید.

وی با اشاره به اینکه همه نیروهای جهادی، مردم و مسئولان در کنار یکدیگر حضور پیدا کردند، اظهار کرد: آنچه در جریان سیل شاهد بودیم این بود که دشمن با این همدلی مردمی امکان ضربه زدن و تحقق اهداف شوم خود را نداشت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار