تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۸۲۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا پرو‌ژه شهرک سلامت اهواز اجرا نشد؟
 
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به عدم اجرای پرو‌ژه شهرک سلامت اهواز، گفت: تا زمانی که شهردار اهواز جسارت ورود به انجام پروژه‌های بزرگ و مهم را نداشته باشد، وضعیت کلانشهر اهواز تغییر نمی‌کند.
 
فتح‌الله حاجتی در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (24 اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: شهرک سلامت نقش غیرقابل انکاری در حل مشکلات ترافیکی و درمانی شهروندان اهواز دارد و علاوه بر مباحث درمانی موجب توسعه، آبادانی، ایجاد اشتغال و حل مشکلات ترافیکی خواهد شد.

وی افزود: شهرداری اصفهان با احداث شهرک سلامت زمینه درمان بیماران بومی و سایر بیماران را فراهم کرده که موجب رونق اقتصادی در شهرداری نیز شده است اما شهرداری اهواز از این تجربه موفق استفاده نمی‌کند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: تا زمانی که شهردار اهواز جسارت ورود به انجام پروژه‌های بزرگ و مهم را نداشته باشد وضعیت کلانشهر اهواز تغییر نمی‌کند.

حاجتی با اشاره به قرارداد بین شهرداری و شرکت ایرانسل نیز بیان کرد: تفاهم‌نامه منعقد شده بین شهرداری اهواز و شرکت ایرانسل غیرقانونی است زیرا این شرکت به تعهدات خود عمل نکرده است. مقرر شده بود شرکت ایرانسل هر میزان فیبر نوری برای خود کارگزاری می‌کند برای شهرداری اهواز نیز احداث کند که عملیاتی نشد.

وی ادامه داد: شرکت ایرانسل تنها در سال ۹۴ حدود ۲۰۰ میلیارد ریال به شهرداری اهواز خسارت وارد کرده است. همچنین آسفالت خیابان‌ها را تخریب کرد که با نرخ بالای قیر این خسارت‌ها بیشتر خواهد بود.

حاجتی تصریح کرد: شهردار اهواز با اطلاع از این بدعهدی و با وجود تذکرات داده شده از سوی شورای شهر اهواز همچنان از این شرکت حمایت می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار