تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۸۲۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
66کیلوگرم تریاک ویک کیلوگرم هرویین در بهبهان وهندیجان کشف شد
ماموران انتظامی موفق شدند 66 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در بهبهان، و یک کیلوگرم هرویین را در هندیجان از سودگران مرگ کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی هندیجان گفت: 2 قاچاقچی با یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین در شهرستان هندیجان دستگیر شدند.
سرهنگ نصیر ابدالی فرد بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبداله هندیجان با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در این رابطه 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
هندیجان در جنوب خوزستان و در ساحل آب های خلیج فارس واقع است.

** کشف 66 کیلوگرم تریاک در بهبهان
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان همچنین از کشف 66 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.
سرهنگ یداله امیری گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی پل زهره هنگام اقدامات پیشگیرانه در جاده گچساران - زیدون یک دستگاه خودرو سواری تیبا حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 66 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: در این راستا 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
پیش از این نیز در 19 اردیبهشت ماه سال جاری فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از کشف 15کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داده بود.
بهبهان در جنوب شرق خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار