تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۸۲۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفاوت و انحرافاتی در اعمال افزایش حقوق‌ها وجود دارد
رئیس دیوان محاسبات از برگزاری نشستی برای حل و فصل افزایش حقوق‌ها خبر داد و گفت: تفاوت و انحرافاتی در زمینه افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان برای همسان سازی و اعمال افزایش 400 هزار تومانی و ضریب 10 درصدی به حقوق کارکنان وجود دارد.  
عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به پیگیری موضوع افزایش حقوق ها در دیوان محاسبات گفت: پس از آنکه دولت بخشنامه‌ای در خصوص احکام مرتبط با افزایش حقوق‌ها بر اساس بودجه سال 98 صادر کرد، ابهاماتی از سوی حسابرسان دیوان محاسبات و برخی نمایندگان مطرح شد.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به نامه‌نگاری حاجی بابایی با دیوان محاسبات، اظهار داشت: با دریافت نامه و ابهامات پیش آمده، بخشنامه‌های دولت مورد بررسی قرار گرفت و به این جمع بندی رسیدیم که تفاوت و انحرافاتی در زمینه افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان برای همسان سازی و اعمال افزایش 400 هزار تومانی و ضریب 10 درصدی به حقوق کارکنان وجود دارد.

وی تاکید کرد: در نامه ای عنوان شد که تا برگزاری نشست سه جانبه بین سازمان امور استخدامی، دیوان محاسبات کل کشور و نمایندگان مجلس برگزار شود تا ابهامات و اختلافات رفع و رجوع شود، پس از آنکه به فرمول واحد در زمینه افزایش حقوق‌ها رسیدیم احکام اجرایی صادر و ابلاغ شود.

رئیس دیوان محاسبات مجلس در خصوص زمان تعیین و تکلیف افزایش حقوق‌ها بیان داشت: منتظر پاسخ معاون رئیس جمهور هستیم اگر آقایان همکاری کنند حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه می‌توانیم به جمع بندی برسیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار