تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۸۲۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
می‌توان روی خوزستان برای میزبانی از مسابقات کبدی جوانان جهان حساب کرد

  رئیس فدراسیون کبدی با ابراز رضایت از امکانات موجود در شهرستان‌های اهواز و ماهشهر،  گفت: می‌توان روی خوزستان برای میزبانی از مسابقات کبدی جوانان جهان حساب کرد.


 اورسجی  درباره بازدید از امکانات شهرستان‌های اهواز و ماهشهر جهت میزبانی از رقابت‌های جوانان جهان، اظهار کرد: هر دو شهرستان از امکانات خوبی برخوردار بودند و مشکل خاصی  در این استان نسبت به دیگر کاندیداهای نهایی جهت اخذ این میزبانی ندیدم.

 وی بیان کرد: خوشبختانه می‌توان روی خوزستان برای میزبانی از رقابت‌های کبدی جوانان جهان حساب کرد، البته باید در فرصتی دیگر با مسوولان استان به ویژه استاندار خوزستان هم جلسه داشته باشیم و برنامه ها را بررسی کنیم تا میزان همکاری طرفین مشخص شود. به هر حال مسابقات قهرمانی جهان است و نمی‌توان به سادگی از آن گذشت و تمامی نیروهای خوزستان باید پای کار باشند.

 رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد:  به هر حال اگر در جلسه با مسولان استان خوزستان به نتیجه برسیم، مشتاق هستیم که رقابت‌های جوانان جهان در آبان‌ماه به میزبانی خوزستان برگزار شود. بر اساس آن‌چه از امکانات خوزستان دیدم، این استان از شانس اخد میزبانی برخوردار است.

وی بیان کرد: برای این رقابت‌ها به حدودا ۳۳ کشور نامه ارسال کرده ایم و پیش‌بینی ما این است که حداقل نیمی از کشورهای دعوت شده در این رقابت ها شرکت کنند‌.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار