تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۸۲۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس بنیاد مسکن عنوان کرد:
اتمام بازسازی منازل سیل‌زده خوزستان تا قبل از پایان سال
 رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در خوزستان پیش از پایان سال، پایان بازسازی منازل آسیب‌دیده از سیل را جشن می‌گیریم.

 علیرضا تابش امروز 25 اردیبهشت ماه در آیین آغاز بازسازی و کلنگ‌زنی اولین واحد مسکونی تخریبی در سیل خوزستان در شوشتر اظهار کرد: بازسازی ارتباط مستقیم با مردم دارد و با همکاری و مشارکت آن‌ها عملیاتی می‌شود. در این زمینه اگر مردم در کار بازسازی مشارکت نکنند، کار بازسازی بی ارزش است.

وی با بیان اینکه مردم باید زندگی پس از حادثه را بپذیرند، گفت: هرچه مردم بیشتر تلاش کنند سرعت بازسازی نیز بیشتر می‌شود و مردم زودتر به خانه‌هایشان خواهند رسید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: اگر مردم خوزستان کمک کنند و در ساخت منازل مسکونی آسیب دیده بر اثر سیلاب همکاری کنند کار آن‌ها با سرعت پیش خواهد رفت.

تابش عنوان کرد: پرونده‌های منازل تعمیراتی به زودی تشکیل می‌شود و در این زمینه کار را به خود مردم می‌سپاریم تا اقدامات لازم را صورت دهند.

وی ادامه داد: مردم برای دریافت تسهیلات برای کارهای تعمیراتی به بانک معرفی می‌شوند و پس از تشکیل پرونده دیگر نیازی به مراجعه ندارند و تسهیلات خود به خود به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: مردم باید نظارت‌های بنیاد مسکن را در مراحل ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی خود بپذیرند و به هر آنچه ما تجویز می‌کنیم عمل کنند.

تابش تصریح کرد: سه سال پیش در شوشتر سیل را تجربه کردیم و امسال نیز شاهد آن بودیم. بنابراین باید در چنین مناطقی ساختمان‌های مقاوم بسازیم تا در مقابل سیل مقاوم باشند.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن استان فارس متعهد شده تا آخر سال واحدهای مورد نظر را درست کند و به مردم تحویل دهد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: واحدهای تعمیراتی نیز تا آخر تابستان به پایان برسد و ما نیز نظارت لازم را بر روند اجرایی واحدهای مسکونی خواهیم داشت.

تابش اظهار کرد: اگر بانک‌ها در این زمینه کمک نکنند نمی‌توانیم اعتبار موردنیاز برای ساخت و بازسازی واحدهای آسیب دیده سیلاب را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در خوزستان پیش از پایان سال پایان بازسازی را جشن می‌گیریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار