تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۸۲۹۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین قطار پنج ستاره وارد خرمشهر شد
  معاون مدیر کل راه آهن جنوب و مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: قطار فدک به عنوان نخستین قطار لوکس پنج ستاره کشور در مسیر تهران - خرمشهر به حرکت در آمد.
غلامحسین فارسیان اظهار داشت: این قطار چهارتخته با ظرفیت 160 صندلی به صورت یک روز درمیان ساعت 16 و 30 دقیقه از خرمشهر راهی تهران شده و زمان بازگشت آن از تهران به خرمشهر ساعت 18 و 40 دقیقه می باشد.
وی با اشاره به امکانات و خدمات رسانی این قطار گفت: این قطار به لحاظ آسایش سفر و امکانات لازم از قبیل سرویس پذیرایی و خدمات رفاهی براساس استاندارد قطارهای پنج‌ ستاره دنیا طراحی شده است.
فارسیان گفت: ظرفیت این قطار با توجه به استقبال مسافران تا 400 صندلی قابل افزایش است.
وی با بیان اینکه مسافران می توانند از طریق سامانه فروش نسبت به خرید بلیت قطار فدک اقدام کنند گفت: مسافران می توانند بلیت سفر خود را در بازه زمانی 11 تا 31 خرداد از ساعت 10صبح روز شنبه 28 اردیبهشت همزمان در مراکز فروش و سامانه رزرو تهیه کنند.
فارسیان در ادامه گفت: قطار فدک در چهار کلاس عادی، اکونومی، تجاری و ویژه مطابق استانداردهای جهانی به مسافران خدمات رسانی می کند.
به گزارش ایرنا در روزهای عادی علاوه بر قطار خرمشهر - تهران قطار محلی ریل باس خرمشهر - اهواز نیز روزانه در این مسیر تردد دارد.
خطوط راه آهن جنوب 699 کیلومتر طول دارد که 264 کیلومتر خطوط فرعی، مانوری، صنعتی و تجاری دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار