تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۸۲۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای ادامه همکاری به توافق اولیه رسیدیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مذاکرات شب گذشته با مسوولان فولاد توافقات اولیه برای همکاری در فصل آینده صورت گرفت.
افشین قطبی در آخرین نشست پس از دیدار با تراکتورسازی، اظهارکرد: بازی جذابی بود. این بازی به صورتی تمام شد که فکر می کنم برای یادگار در ذهن تمام بازیکنان و هواداران فولاد باقی خواهند.

وی بیان کرد: هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین شده بودند و در ضربات ایستگاهی خطرناک بودند. ما گل اول را به ثمر رساندیم ولی در ادامه روی یک ضربه ایستگاهی گل تساوی را دریافت کردیم. آن زمان خیلی حساس بود زیرا بازیکنان ما عقب افتاده بودند و اجازه دادیم تراکتور بیشتر مالکیت توپ شود و بتواند موقعیت بسازد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به بازیکنانم، کادر فنی و همچنین تمام هواداران فولاد افتخار می‌کنم چرا که تا آخرین لحظه تسلیم نشدند. البته شنیدم پنج تن از هواداران تسلیم شده بودند و مابقی همه پشت تیم بودند. ما احساس می‌کردیم که  گل تساوی را می زنیم که با پریرا با زدن گل دوم آقای گل لیگ ایران هم شد و به نظرم با توجه به سنی که دارد این آقای گلی برای او بسیار خوب است و ماشاالله به قدرت، کیفیت و تمرکز شیمبا. به او نیز افتخار می‌کنیم.

 وی افزود: در گذشته شاید وقتی فولاد از حریفان عقب می افتاد، بازی را در نهایت واگذار می کرد ولی فولاد آینده هیچ وقت تسلیم نخواهد شد و این به نظر من برای روحیه  تیم باشگاه بسیار مهم است.

 قطبی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس، عنوان کرد: باید این پیروزی را به پرسپولیس و  تمام هواداران و بازیکنان و کادرفنی آن تبریک بگویم. این تیم به سه قهرمانی متوالی دست پیدا کرد.

 وی در ادامه با قدردانی از خبرنگاران و اهالی رسانه، گفت: از شما دوستان بابت کمک به باشگاه فولاد و زحماتی که برای پوشش اخبار تیم فولاد کشیدید، تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: شب گذشته توافقات اولیه با مسوولان فولاد برای فصل آینده صورت گرفت و منتظر پایان مذاکرات هستیم. اگر فصل بعد هم سرمربی تیم باشم، صد درصد تیمی می سازیم که بتواند به انتظارات مردم خوزستان و باشگاه پاسخ دهد. قهرمانی سخت است زیرا تمام تیم‌ها با توانایی بسیار پا به لیگ می گذارند ولی شک ندارم باشگاه فولاد در کورس قهرمانی خواهد بود و برای کسب یک مقام بسیار خوب رقابت خواهد کرد. تمام هدف مسوولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم این است که بتوانند دل مردم خوزستان را شاد کند. استعداد های زیادی در خوزستان است و از همه مهمتر عشق فوتبال در بین مردم این استان است.

وی افزود: فولاد دارای بهترین استادیوم در ایران است و باید تیمی داشته باشد که بتواند تمام صندلی‌های ورزشگاه را پر کند و بتواند مردم را به ورزشگاه برگرداند تا آنها بتوانند فوتبال زیبایی را مشاهده کنند و به آینده و زندگیشان امیدوار شوند. به هر حال هنوز کار تمام نشده است وخیلی زحمت کشیدیم تا باشگاه به سطح بهتری برسد ولی انتظار من بیش از این است و مطمئنا انتظار مردم خوزستان هم بیش از این است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار