تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۸۲۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان باید شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند
 امام جمعه اهواز گفت: یک مسئول در نظام‌ جمهوری اسلامی باید شبانه روزی برای برطرف کردن مسایل و مشکلات جامعه کار کند.
 حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: مسئولی که به این باور برسد که مسایل و مشکلات جامعه مشکل خانواده خود او نیز هست برای حل مشکلات بهتر تلاش می کند.
وی گفت: اگر مردم به عنوان مطالبه گر برخی مسایل اقتصادی و اجتماعی را مطرح می کنند مخاطب اول آنها مسئولان هستند.
وی ادامه داد: یکی از مهم ترین چالش ها در زمان ما بحث آسیب اجتماعی است که از آن جمله می توان به اعتیاد، طلاق، جنایت، فقر، قانون شکنی و بیکاری اشاره کرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: اشرافی گری نیز نوعی آسیب اجتماعی است که باعث تشدید مسایل و مشکلات اجتماعی می شود.
امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به وضعیت سیل زدگان در خوزستان نیز گفت: باید به دوران پسا سیل توجه ویژه داشت؛ امسال در حالی ماه مبارک رمضان را سپری می کنیم که سیل زدگان در خوزستان در شرایط بسیار سختی زندگی می کنند.
وی ادامه داد: برخی افراد گرمای هوا و امتحانات را بهانه ای برای روزه نگرفتن نکنند و این واجب الهی را ادا کنند.

** مذاکره با آمریکا سم است
امام جمعه اهواز در ادامه خطبه ها بیان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا سم است‌.
حجت اسلام موسوی فرد افزود: آمریکای بیچاره! گذشت زمانی که خاورمیانه میدان تسلط استکبار جهانی شما بود؛ دیگر خلیج فارس و مدیترانه جولانگاه آمریکا نیست.
وی بیان کرد: در 40 سال گذشته آمریکا از تمام مولفه های انتقام خود برای خم کردن کمر نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد اما به لطف خدا و وحدت مردم ناکام مانده است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: این پیام را از سوی مردم خوزستان و ایران اسلامی به دولت آمریکا می دهم که چنانچه دولت آمریکا از این بیشتر دیوانگی کند ملت ایرانی اسلامی برای همیشه آن را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.
وی ادامه داد: همچنین به برخی افراد بی هویت در دورن کشور می گویم که امام خود را تنها نمی گذاریم و اگر قرار باشد بر ما ظلمی شود عاشورایی دیگر راه خواهیم انداخت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار