تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۸۲۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع مرغ و گوشت با نرخ مصوب تا پایان ماه رمضان ادامه دارد
 
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب، ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده و تا آخر ماه رمضان ادامه دارد.

هادی سلامات  اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب، توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان آغاز شده است و کار توزیع تا آخر ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که توزیع این کالاهای مصرفی هم‌اکنون در حال انجام است، افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، سازمان صنعت، معدن و تجارت شبکه توزیع را در استان تعریف می‌کند و این محصولات در مراکزی که از سوی این سازمان معرفی می‌شوند، عرضه خواهند شد.

سلامات با اشاره به کیفیت مطلوب اقلام غذایی در حال عرضه توسط شرکت پشتیبانی در طرح ضیافت ماه رمضان امسال گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده 10 هزار و 500 تومان، گوشت گوساله منجمد 29 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه امسال خوزستان در بحث اقلام غذایی ماه رمضان 550 تن مرغ و 260 تن گوشت گوساله منجمد است، عنوان کرد: این سهمیه جذب شده و در سردخانه‌های استان موجود است و به هر میزان نیاز و تقاضا باشد قادر به تامین آن هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار