تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۸۲۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا امسال شیرینی و بستنی گران نشد؟
رییس اتحادیه قناد و بستنی فروشان اهواز با اشاره به افزایش قیمت شکر در بازار، گفت: سهمیه شکر در نظر گرفته شده برای اتحادیه قناد و بستنی فروشان شرایطی را ایجاد کرده است تا قیمت شیرینی، بستنی و... در اهواز افزایش پیدا نکند.
سیامک جعفری در خصوص افزایش نرخ شکر و کاهش عرضه آن در بازار اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای بهمن ماه سال 97 تاکنون سهمیه شکر برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است و شکر مورد نیاز برای قنادان، بستنی فروشان و نان فانتزی‌ها تامین می‌شود.

وی افزود: در این زمینه با شناسایی اعضای اتحادیه برای تولیدکنندگانی که فروش بیشتری دارند سهمیه بیشتر و برای آن‌ها که فروششان محدودتر است سهمیه کمتری در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند با نرخ مناسب شکر مورد نیاز خود را تامین کنند.

رییس اتحادیه قناد و بستنی فروشان اهواز تصریح کرد: در حال حاضر نرخ شکر در بازار بسیار افزایش پیدا کرده است اما خوشبختانه با توجه به سهمیه‌ای که برای اتحادیه در نظر گرفته شده، شاهد افزایش قیمت‌ها در بحث شیرینی و بستنی نبوده‌ایم.

جعفری ادامه داد: اکنون در ماه مبارک رمضان به دلیل اینکه نرخ زولبیا و بامیه افزایش پیدا نکند، سهمیه بیشتری را درخواست کرده‌ایم و خوشبختانه بخشی از آن تامین شده و قرار است تا باقی مانده آن نیز تامین شود.

وی عنوان کرد: سهمیه شکر در نظر گرفته شده برای اتحادیه قناد و بستنی فروشان شرایطی را ایجاد کرده است تا قیمت شیرینی، بستنی و دیگر تولیدات اتحادیه قناد و بستنی فروشان اهواز افزایش پیدا نکند. در این زمینه در صورتی که سهمیه مورد نیاز اتحادیه افزایش پیدا کند قطعا شرایط بهتری برای تولید فراهم خواهد شد اما در حال حاضر نیز از شرایط راضی هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار