تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۸۳۰۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکلیف استقلال خوزستان مشخص نیست


سرمربی استقلال خوزستان گفت: مسئولان کارخانه گروه ملی هنوز تصمیم نهایی برای تیم‌داری در فصل آینده را نگرفته‌اند.

 تیم استقلال خوزستان که در دوره پانزدهم لیگ برتر فوتبال عنوان قهرمانی را کسب کرد این فصل به لیگ دسته اول فوتبال سقوط کرد. پس از این سقوط مشخص نیست کارخانه گروه ملی که امتیاز این تیم را داشت برای فصل آینده چه تصمیمی گرفته است.

سیدمحمد علوی که آخرین سرمربی استقلال خوزستان در این فصل بود در خصوص اینکه فصل آینده قصد دارد در این تیم بماند  گفت: جلسه‌ای با محمد رحیمی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان داشتم که وی در این جلسه گفت هفته آینده تکلیف باشگاه برای فصل آینده مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: احتمال دارد کارخانه گروه ملی برای فصل آینده امتیاز تیمی لیگ برتری را بخرد و استقلال خوزستان را حمایت نکند. این احتمال هم وجود دارد که از تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد حمایت شود که در این صورت تمرکز مسئولان کارخانه بر این است که سهمیه استان خوزستان با صعود به لیگ برتر در لیگ بیستم افزایش پیدا کند.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: من منتظر تصمیم مسئولان کارخانه گروه ملی می‌مانم و امیدوارم که از استقلال خوزستان حمایت شود. اگر چه تیم سقوط کرد ولی بیشتر بازیکنان تیم جوان هستند و فصل آینده می‌توانند بازی‌های بهتری را ارائه کنند تا دوباره لیگ برتری شوند. تجربه بازیکنان به آنها در لیگ دسته اول کمک می‌کند./آنا

:
:
:
آخرین اخبار