تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۸۳۰۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان خبرداد:
توزیع 100 تن گوشت منجمد گوسفندی در ماه رمضان
 
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به توزیع 100 تن گوشت منجمد گوسفندی در بازار، گفت: عرضه گوشت گوسفندی منجمد با قیمت هر کیلوگرم حدود 39 هزار تومان به صورت مخلوط در حال انجام است.

هادی سلامات با اشاره به توزیع گوشت گوسفندی منجمد در بازار اظهار کرد: برای ایام ماه مبارک رمضان 100 تن گوشت منجمد گوسفندی در حال ورود به استان است که در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت در حال توزیع آن در بازار هسیتم.

وی افزود: تاکنون 60 تن از این سهمیه در نظر گرفته شده برای استان وارد شده است که در حال توزیع آن هستیم و باقی مانده آن نیز در روزهای آینده وارد خواهد شد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد گوسفندی به صورت مخلوط حدود 39 هزار تومان است که به دست مصرف کننده می‌رسد. البته زمانی که این گوشت به قطعات کوچکتر برای فروش تبدیل می‌شود اندکی قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

سلامات عنوان کرد: عرضه گوشت گوسفندی منجمد در بازار تابع عرضه و تقاضا است و در صورتی که میزان تقاضا افزایش پیدا کند، مجددا نسبت به ورود آن اقدام خواهیم کرد. با توجه به فرهنگ مردم در خوزستان، تقاضا برای خرید گوشت گرم بسیار بالاتر از این نوع گوشت است.

وی خاطرنشان کرد: گوشت منجمد گوسفندی واردشده در استان از طریق عاملان توزیع در سراسر استان توزیع می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز عرضه معرفی شده این گوشت را تهیه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار