تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۸۳۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات کاهش ساعت کاری ادارات وسازمان های خوزستان ابلاغ شد
 استاندار خوزستان در ابلاغیه ای جزییات کاهش ساعات کاری ادارات و سازمان ها در استان خوزستان را اعلام کرد.
به گزارش استانداری خوزستان در این ابلاغیه آمده است: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان، گرمای هوا و رخداد مالی دمای بالا در استان خوزستان و به منظور صرفه جویی، مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال عموم شهروندان بدین وسیله ساعات کاری از تاریخ 1/3/98 لغایت 31/6/98 به شرح زیر اعلام می گردد.

از تاریخ اول خرداد تا 18 خرداد روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت تا 13:30 است.
از تاریخ 19خرداد تا 31 شهریور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت تا 13 است.
ساعت کار بیمارستان ها، مراکز امدادی و درمانی، بخش های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بخش های ارائه دهنده خدمات عمومی و آتش نشانی ها به روال سابق خواهد بود.
مدیران دستگاه های اجرایی موظفند ضمن رعایت دقیق ساعت کاری اعلام شده پس از پایان ساعت کار اداری نسبت به نظارت بر صرفه جویی در مصرف برق اقدام لازم معمول و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه جویی برق با دستگاه مختلف برخورد قانونی خواهد شد.
شرکت های برق منطقه ای، توزیع نیروی برق استان و اهواز موظفند به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان ها در دوره مذکور، گروه هایی را تشکیل دهند و نتیجه را هر 15 روز به استاندار خوزستان گزارش نمایند.
تابستان سال گذشته نیز به دلیل گرمای هوا و به منظور جلوگیری از قطع احتمالی برق ساعات کار ادارات در استان خوزستان کاهش یافت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار