تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۸۳۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان تاکسیرانی اهواز:
بیش از 50 درصد ناوگان تاکسیرانی اهواز فرسوده است
رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به لزوم خرید خودرو برای ناوگان تاکسیرانی اهواز، گفت: بیش از 50 درصد ناوگان تاکسیرانی اهواز فرسوده است

  محمد رستم‌منش در هشتادمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز(31 اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، در جریان بررسی بودجه سال 98 سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، در خصوص وضعیت کلی سازمان تاکسیرانی اهواز اظهار کرد: در سطح کشور خودرو جدیدی تولید نمی‌شود و اگر خودروهای وارد شده از منطقه آزاد اروند نبودند، اکنون شهر زمین‌گیر شده بود. پیگیری‌های متععددی نیز در این زمینه صورت گرفته است اما چیزی محقق نشده است.

وی افزود: در بخش ستادی سازمان تاکسیرانی، کلیه کارهای سازمان تقریبا به پست واگذار شده است. همان گونه که از نزدیک شاهد بوده‌اید، کلیه کارها برای راننده از طریق تلفن همراه انجام می‌شود. امیدواریم بر اساس دستور شورای شهر بتوانیم سیستم را کاملا مکانیزه کنیم. این کار نیز تقریبا شروع شده است و امیدواریم از این جهت امسال سال خوبی را پیش رو داشته باشیم.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت:  اگر از طریق استانداری بتوانند ارز 4200 تومانی به ما تخصیص دهند می‌توان از طریق منطقه آزاد اروند خودرو وارد کرد. چون در سطح کشور خودرو تولید نمی‌شود. بیش از 50 درصد ناوگان تاکسی زرد اهواز فرسوده هستند و باید اسقاط شوند که دریچه استقاط نیز در کشور بسته شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار