تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۸۳۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دشمن دنبال ایجاد ناامیدی و وحشت بین مردم است
  فرماندار اندیمشک با اشاره به تلاش گسترده دشمن در همه ابعاد برای ایجاد ناامیدی در جامعه اسلامی گفت: جنگ تبلیغاتی دشمن در شرایط کنونی با هدف ایجاد ناامیدی و وحشت بین مردم ایران اسلامی است.
 پیمان جهانگیری روز چهارشنبه در نشست ستاد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) افزود:در هر دوره ای دشمن با فشارهای مختلف برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند و امروز جنگ روانی و جنگ اقتصادی را با تمام ابزار اجرا کرده است.
وی بیان کرد: مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی در طول سال های متمادی از این آزمون ها سربلند بیرون آمده و این بار نیز باید در برابر هجمه دشمن با هوشیاری کامل گام برداشت.
جهانگیری با تشریح اهداف والای حضرت امام خمینی (ره) افزود:جلوگیری از انتشار و ترویج افکار امام (ره) از اهداف دیرینه دشمن بوده و امروز که نقش انقلاب اسلامی در بیداری سایر جوامع پررنگ تر شده ، فشار دشمن بر کشور و ملت ایران نیز مضاعف شده است.
وی ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را فرصتی برای بازخوانی اهداف والای ایشان بیان کرد و گفت:برنامه های فرهنگی متناسب با این ایام در این شهرستان برگزار خواهد شد.
فرماندار اندیمشک با اشاره به حضور پرشور مردم اندیمشک در راهپیمایی های مختلف افزود:روز جهانی قدس امسال پرشورتر از همیشه در شهرستان برگزار خواهد شد.
امام جمعه اندیمشک هم در این نشست بر ضرورت همدلی برای اجرای برنامه های فرهنگی و اثرگذار تاکید کرد و گفت: نباید از نیاز نسل جوان به دانستن و آگاهی در زمینه اهداف انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) غافل شویم.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود:اگر از این مهم غفلت شود ، دشمن خوراک فرهنگی را برای نسل های جدید مهیا کرده و بر افکار و روح جوانان ما تسلط پیدا می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار