تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۸۳۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیا روز مسجدسلیمان از یاد مسوولان رفته است؟!/خداحافظ پنجم خرداد!
وارده/ ایمان سعیدی: خبر پنجم خرداد ماه 1287- که روز اکتشاف نفت در سرزمین مسجدسلیمان بود- به جهان و جهانیان مخابره شد و پس از گذشت 107 سال با تلاش ها و پیگیری های مسوولان از جمله نماینده پیشین مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی این روز به ثبت رسید و در سال 1390 در مجلس شورای اسلامی مهر و تمبر پنجم خرداد روز مسجدسلیمان رونمایی شد و در همان سال همایش بزرگی با حضور مسولان ایرانی و سفرای خارجی در تالار باشگاه نفت مسجدسلیمان برپا شد که با استقبال مردمی روبرو گردید.
اما در چند سال اخیر از برپایی این رویداد ملی و بین المللی خبر خاص و عامی نبود جز یک مراسم کوچک و کم خاصیت!
شوربختانه امروزه کار به جایی کشیده که بنر این روز نه منتشر می شود و نه خبری از برگزاری مراسم بزرگداشت پنجم خرداد ماه شنیده می شود!
به گمانم اگر عیب مان نکنند حتا روز پنجم خرداد را هم از تقویم حذف می کنیم تا از چهارم خرداد که روز ملی مقاومت و پایداری شهرستان دزفول است به روز ششم خرداد بپریم!
کاری با پرسش های افکار عمومی نداریم؛ خودمان می پرسیم: پنجم خرداد ماه؛ این روز بزرگ و با شکوه و افتخار آفرین چرا هر سال از یاد مسوولان می رود؟!
 آقایان مسوول! روز پنجم خرداد ماه در مجلس مصوب و رونمایی شد؛ حال چرا مثل سایر شهرستان ها که روزهای خود را جشن ملی می گیرند در شهر اولین ها(مسجدسلیمان)- که با همت مسوولان امروزه به شهر آخرین ها تبدیل شده است- نباید از رویداد بین المللی یا ملی یا استانی یا اصلن شهرستانی و محلی! خبری نباشد؟!
:
:
:
آخرین اخبار