تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۸۳۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمال انتخاب سرمربی نفت‌مسجدسلیمان تا پایان هفته/فکری مجددا روی نیمکت؟
مسوولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان در تلاش هستند که تا پایان هفته جاری سرمربی تیم خود را معرفی کنند.
  چند روز پس از پایان لیگ هجدهم فوتبال و بقای ناپلئونی نفت‌مسجدسلیمان، نصیریان‌دوست مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا داد، البته این استعفا پذیرفته نشد و اکنون نصیریان‌دوست به همراه دیگر اعضای هیات‌مدیره مشغول به فعالیت در باشگاه و رایزنی برای انتخاب سرمربی تیم برای لیگ نوزدهم هستند.

در این بین از گزینه‌هایی چون فیروز کریمی، مهدی تارتار، بهروز مکوندی، سیداکبر پورموسوی و محمود فکری نام برده شده است و تاکنون نیز کریمی و فکری در مصاحبه‌هایی برای همکاری مجدد با نفت ابراز تمایل و اعلام آمادگی کرده‌اند.

فکری هم در مصاحبه روز گذشته خود اعلام کرد که صحبت‌‌های خوبی بین او و مسوولان باشگاه صورت گرفته و بر این اساس شاید احتمال سرمربیگری او در نفت نسبت به سایر گزینه‌های مطرح شده، کمی بیشتر باشد و بتواند دوباره هدایت این این تیم را برعهده بگیرد. فکری در لیگ یک نیز تقریبا یک فصل و نیم هدایت نفتی‌ها را برعهده داشت و توانست تیم را لیگ برتری کند.

مسوولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان نیز که همچنان در حال بررسی گزینه‌های مورد نظر هستند، در تلاش‌اند که تا پایان هفته جاری تکلیف راس کادرفنی تیم را مشخص کنند تا سپس وارد بازار نقل و انتقالات شده و نگذارند نفت همچون فصل گذشته فرصت‌‌سوزی کرده و با شرایطی سخت وارد لیگ شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار