تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۸۳۳۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمار جرایم خشن در شادگان 13 درصد کاهش یافت
جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی و شورای تامین شادگان آمار جرایم خشن در این شهرستان 13 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ سیدمحمد صالحی روز شنبه در آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی شادگان در سالن ابن سکیت این شهر بر ضرورت همدلی برای تأمین امنیت تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب و نظام برای ایجاد ناامنی در جامعه اسلامی تلاش می‌کنند که اقتدار پلیس برای ناکامی دشمنان بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: کاهش جرم و همچنین تلفات جانی در شادگان حاصل برنامه ریزی دقیق و تعامل همکاری دستگاه‌های این شهرستان است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: مردمداری در بین کارکنان نیروی انتظامی ضرورت دارد و باید با افزایش همدلی و مشارکت بین مردم و پلیس به انجام هرچه بهتر وظایف محوله کمک کرد.

فرماندار شادگان نیز در این آئین گفت: در مدت ۱۴ ماه گذشته فرمانده انتظامی شادگان در تکریم ارباب رجوع و ایجاد امنیت تلاش زیادی داشته است.

سعید حاجیان تصریح کرد: در بحران سیل نیروی انتظامی حضور پررنگی داشت، برقراری نظم و امنیت مناطق سیل زده شادگان، امداد و نجات سیل زدگان و فعالیت گروه‌های جهادی و حفاظت سیل بندها از دیگر مأموریت‌های پلیس در شادگان بود.

وی افزود: فرمانده انتظامی شهرستان شادگان در مجموعه شورای تأمین حضور مستمری داشت و افکار خوب وی مورد استقبال بزرگان عشایر و مردم این شهرستان قرار گرفت و خواهان ماندن وی در این شهرستان بودند.

فرماندار شادگان اظهار داشت: با توجه به میزان تهدیدات و سرمایه گذاری‌های گسترده دشمن در حوزه‌های اجتماعی، اشتغال و تورم نیاز به برنامه ریزی همراه با بصیرت است.

در این آئین از زحمات سرهنگ میر رضایی فرمانده پیشین انتظامی شهرستان شادگان تقدیر شد و سرهنگ اسکندر جماشیانی به عنوان فرمانده جدید این نیرو در شادگان معرفی شد..

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار