تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۸۳۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هنر از راه های موثر در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی است
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: زبان هنر یکی از راه های موثر در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی بوده و دلبستگان انقلاب و آرمان های امام باید از طریق هنر بهره مندی لازم را برای بیان مفاهیم ارزشی داشته باشند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محسن شفیعی شامگاه شنبه در آیین رونمایی از محصولات فرهنگی و هنری موسسه آب و آینه در مجتمع فجر سپاه اظهار داشت: در انقلاب اسلامی دل به امامی بستیم که نگاهش بلند و فراتر از قالب های محدود و مرزهای اعتقادی بود، به همین جهت توجه به آرمان های امام (ره) و اهمیت مبارزه با دشمن در شرایط کنونی کشور، بیشتر از همیشه لازم و ضروری است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: بر اساس آموزه های قرآنی هرکسی تلاشی کند، بی شک نتیجه می گیرد اما در جبهه توحیدی علاوه بر نتیجه گیری یک نصرت الهی نیز وعده داده شده چرا که این کار در مسیر الهی انجام می شود.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی را به عنوان ام القرای جهان اسلام می شناسند و این همان پیامی است که به برکت امام و شهدا به دنیا مخابره شده است.
حجت الاسلام شفیعی گفت: امام در فرهنگ لغات بشری تصرف و ترس، ذلت، لرزیدن زانو در برابر استکبار را حذف کرد و این جرم بزرگ انقلاب اسلامی از دید دشمنان است.
وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی همه باید پای کار بیایند و نباید بیرق از دست افراد اهل به زمین بخورد.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: اینکه امروز هر حادثه ای را در دنیا به ایران نسبت می دهند به دلیل این است که نرم افزار مقاومت را ایران از انقلاب اسلامی به سراسر جهان منتشر کرده است.
وی افزود: نام آمریکا و ترامپ امروز دیگر دل زنان و مردان موحد را نمی لرزاند و این همان صدور انقلاب است که دشمن از آن هراس داشت.
حجت الاسلام شفیعی گفت: اکنون نباید از قرارگاه مرکزی خود غافل شویم چرا که این قرارگاه باید استوار باشد تا امر پشتیبانی از جبهه های مقاومت را به خوبی انجام دهد.
وی ادامه داد: در خوزستان گاهی مواقع بین فروتنی و عدم‌بیان موضوعات و حقایق خلط مبحث می شود در حالی که باید افتخار آفرینی مردم و فرزندان این استان شهید پرور را به خوبی بیان کنیم.
وی اظهار داشت: مردم با حضور پررنگ خود سیل را به گریه انداختند و هیچگاه از هیاهوی آب نترسیده و ایستادگی کردند.
وی افزود: مردم عرب خوزستان نشان دادند که خاکریز بلند ایستادگی بوده و نقشه های شوم دشمن نیز نقش برآب است.

* رویکرد خود را باید از پدافندی به آفندی تغییر دهیم

همچنین موسی شاعری سرپرست شهرداری اهواز گفت: از سال‌های آغازین دهه ۷۰ مقام معظم رهبری مبحث تهاجم و شبیه خون فرهنگی را مطرح کردند و طی سال‌های اخیر نوعی کم کاری را در دستگاه‌های متولی این امر شاهد بودیم.
وی افزود: انتقال مفاهیم با هنر تأثیر بالایی در تعمیق آن مفاهیم دارد و خرسندیم که امروز شاهد حضور رزمندگان و مدافعان جوان آرمان های انقلاب در عرصه هنر هستیم.
وی ادامه داد: امروزه باید رویکرد خود را از پدافندی به آفندی تغییر داده و حضورمان در فضای مجازی را نیز تقویت کرده تا به مقصد توسعه و گسترس جبهه مقاومت اسلامی برسیم.
شاعری گفت: جبهه مقاومت آینده‌ساز جامعه جهانی است و امید است جوانان پرشور تر از گذشته و خلاقانه به فعالیت در این مجموعه بشتابند.
آیین رونمایی از محصولات موسسه فرهنگی هنری آب و آینه شامل سه نماهنگ و یک پوستر در زمینه چندرسانه‌ای در جبهه فرهنگی انقلاب عصر شنبه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه در سرسرای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.
نماهنگ‌های اهل‌الفخر، موطنی و دلیرون و همچنین پوستر ویژه عید همدلی در این مراسم رونمایی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار