تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۸۳۳۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیماران خاص امکانات ورزشی مناسب ندارند
رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان گفت: ورزشکاران هیئت بیماران خاص با کمترین امکانات تمرین می کنند و زیرساخت مناسبی برای ورزش کردن ندارند.

  کیامرث حاجی زاده شامگاه شنبه در مجمع عمومی هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضای خوزستان اظهار کرد: بیماران خاص برای ورزش کردن، تمرین در سالن و انجام مسابقات با کمبود در خوزستان روبرو هستند و بیماران دیالیزی و پیوند اعضا هم همین مشکلات را دارند.

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان خطاب به ورزشکاران بیماری های خاص گفت: حضور شما در عرصه ها و مسابقات ملی و بین المللی تائید کننده انگیزه، فعالیت و عامل افزایش انگیزه ما است.

حاجی زاده تصریح کرد: اگر شما حضور پیدا نکنید انگیزه ای برای کسانی که می خواهند در مسابقات شرکت، حمایت یا راهبری کنند، باقی نمی ماند.

وی تاکید کرد: از خیران و نیکوکاران درخواست می کنم که به بیماران خاص توجه داشته باشند زیرا حمایت و کمک در این موارد باقیات صالحات و هم کمک به عرصه ورزش و قشر آسیب پذیر و یک بازی دو سر برد برای ما است‌.

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان بیان کرد: انتظار داریم خیران و نیکوکاران بیشتر از گذشته به هیئت بیماران خاص برای درخشش در سطح ملی و بین‌المللی کمک کنند.

حاجی زاده ادامه داد: درخواست سوم من از اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل آن است که هیئت ورزش های بیماران خاص را به صورت ویژه ببینند.

وی بیان کرد: انتظارم از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و معاونان این است که قول دهند و به فکر زیرساخت برای هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوندی باشند تا سال ۹۸ سال اقتدار هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضا خوزستان باشد.

رئیس هیئت ورزشی بیماری های خاص خوزستان با اشاره به ضرورت کمک به این هیئت و پیدا کردن راهکارهای درآمدزایی برای آن اضافه کرد: اگر قرار است در بحث مزایده ها، هیئتی مستثنا باشد فکر می کنم اولویت دار تر از هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضا خوزستان وجود نداشته باشد.

حاجی زاده گفت: انتظار داریم با اختصاص اعتبارات در سال ۹۸ سالنی را برای تمرین و ورزش هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضا خوزستان بسازند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار