تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۸۳۳۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احضار مسؤولان آبفا به دادگاه به علت وضعیت فاضلاب اهواز
رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: اخیراً از شرکت آب و فاضلاب اهواز به علت عدم رعایت برخی موارد و پس‌زدگی فاضلاب در نقاط مختلف شهر شکایت کردیم و مسؤولان مربوطه به دادگاه احضار شدند.
سید مهدی حسینی زاده اظهار کرد: اخیراً به شرکت آبفا شهری اهواز به علت عدم رعایت برخی موارد و پس‌زدگی فاضلاب در شهر تذکر و از اداره آبفا شکایت که به دادگاه احضار شد؛ اداره آبفا در پاسخ بحث مشکلات مالی و حجم بالای مسائل و مشکلات مربوط به حوزه آبفا را مطرح کردند.

حسینی زاده با اشاره به پس‌زدگی آب بعد از باران‌ و سیلاب‌های اخیر در اهواز گفت: واقعیت این است که گفته می‌شود اصلاح شبکه فاضلاب اهواز اعتبارات کلانی را می‌طلبد اما بر حسب رسالت کاری تذکرات لازم را می‌دهیم.

وی در رابطه با وضعیت بهداشتی آب شرب در اهواز اظهار کرد: به صورت روزانه آب شرب کلیه مناطق اهواز پایش می‌شود که  با وجود افت فشار آب در برخی مناطق اهواز اما گزارش معتبری مبنی بر آلودگی آب دریافت نکرده‌ام.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ بیماری به دلیل آلودگی آب به بیمارستان یا مراکز بهداشتی مراجعه نکرده است، افزود: با توجه اینکه مرتب میزان کلر و موارد میکروبی آب کنترل می‌شود به محض مشاهده کم‌کاری از سوی دستگاه‌های مسؤول طبق ماده 668 به مراجع قضایی گزارش داده می‌شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار