تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۸۳۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اگر استقلال‌ خوزستان سهمیه بخرد، می‌مانم/مدیرعامل سابق را فقط شب بازی می‌‌دیدیم
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم به لیگ یک سقوط کرد و باتوجه به بندی که در قراردادم وجود دارد، قرارداد من به صورت یک‌طرفه با این باشگاه فسخ می‌‌شود ولی اگر مسوولان سهمیه لیگ برتری بخرند در استقلال می‌مانم.

میثم کریمی  در ابتدا درباره اتمام قراردادش با استقلال خوزستان، اظهارکرد: هنگامی که با استقلال خوزستان قرارداد بستم، یک بند در قراردادم آوردم که در صورتی که تیم به لیگ یک سقوط کند، قراردادم را با باشگاه به صورت یکطرفه فسخ کنم و اکنون هم با توجه به سقوط تیم، قرارداد من با باشگاه فسخ شده است.

وی افزود: البته آقای رحیمی، مدیرعامل باشگاه به من گفته است که مدنظر باشگاه هستی و چند روزی صبر کن، چراکه به دنبال خریداری سهمیه لیگ برتری هستیم. من هم منتظر هستم که اگر باشگاه سهمیه لیگ برتری خرید، در فصل آینده نیز استقلال خوزستان را همراهی کنم. در غیر این‌صورت از تیم جدا خواهم شد زیرا دو سه پیشنهاد دیگر نیز دارم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به دلایل سقوط تیم نیز عنوان کرد: سقوط استقلال خوزستان دلایل بسیاری داشت که می‌توان به تغییر مدیریتی و مشکلاتی که ابتدای فصل در این بخش داشتیم اشاره کرد، ضمن این‌که استقلال خوزستان با کمبود امکانات، تغییرات مکرر در راس کادر فنی و کمبود بازیکن هم مواجه بود. البته همان نفراتی را هم که داشتیم بیش از حد توان خود تلاش کردند و روبه‌روی تمام تیم‌ها نیز خوب بازی کردیم اما بدشانسی هم گریبانگیر ما و اشتباهات فردی هم به این معقوله اضافه شد و در نهایت تمام این عوامل دست به دست هم داد تا استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط کند.

وی تاکید کرد: در راس تمامی مشکلات، تغییرات مکرر مدیریتی به تیم ضربه زد. مشکل مدیریتی باشگاه استقلال خوزستان به سال‌ها قبل برمی‌گردد، جایی که پول بازیکن خارجی را پرداخت نکردند تا کار به کسر شش امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات کشیده شد. همین موضوع هم تیم را تحت فشار قرار داد، ضمن این‌که بدهی‌های بسیاری سر دست باشگاه باقی مانده بود که تمام این‌ها به ضعف مدیریتی در سال‌های قبل برمی‌گردد و باعث شد مسوولان فعلی نتوانند شرایط لازم را فراهم کنند.

کریمی بیان کرد: اما از زمانی که رحیمی مدیرعامل باشگاه شد، تلاش داشت که کم نگذارد و هر چه در توان داشت را نیز گذاشت ولی در نهایت ما آن امکاناتی را که باید یک تیم لیگ برتری داشته باشد، نداشتیم. آقای اسدی‌مسجدی یکی از مدیران عامل باشگاه استقلال خوزستان بود که در زمان مدیریت‌اش، شب بازی‌ او را می‌دیدیم و بعد هم که گفتند مشکل قلبی دارد و دیگر او را ندیدیم. به هر حال اگر کسی بیمار است، به نظرم بهتر است که مدیرعامل تیم لیگ برتری نشود تا یک تیم این‌گونه ضربه نخورد.

وی در واکنش به این‌که  برخی معتقد بودند که داشتن چهار سهمیه در لیگ برتر برای خوزستان زیاد بود و سقوط استقلال خوزستان و ماندن سخت نفت‌مسجدسلیمان در لیگ برتر را تاییدی بر گفته‌های خود می‌دانند، گفت: به نظرم این صحبت درست نیست و حتی چهار سهمیه نیز برای خوزستان کم است، زیرا این استان پتانسیل و بازیکنان بسیار خوبی دارد. آب، برق، کشاورزی و نفت کشور در خوزستان است و چرا نباید چهار تیم در لیگ برتر داشته باشد و چرا نباید تیم‌های ما به موقع حمایت شوند؟
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار