تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۸۳۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت بیش از ۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی در کنکور امسال
 رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی خوزستان از رقابت ۵۴ هزار و ۱۱۸ دانش آموز کنکوری استان در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.

  روزبه باقرپور اظهار کرد: کنکور سراسری ۹۸ در استان خوزستان توسط دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم و همچنین حوزه های امتحانی آموزش و پرورش خوزستان برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به مشارکت فعال آموزش و پرورش استان در برگزاری کنکور سراسری، خاطرنشان‌کرد: حوزه های امتحانی کنکور در ۲۲ منطقه استان آماده برگزاری کنکور سراسری ۹۸ هستند. نواحی چهارگانه اهواز با هفت هزار و ۷۰۸ شرکت‌کننده و منطقه هندیجان با ۴۹۵ شرکت‌کننده به ترتیب بیشترین و کم‌ترین ظرفیت شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده اند.
 
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی خوزستان در ادامه با بیان اینکه بالغ بر ۵۴ هزار و ۱۱۸ دانش آموز خوزستانی در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش کنکور خواهند داد، توضیح داد: از این تعداد بالغ بر شش هزار و ۱۵۷ دانش آموز در رشته ریاضی، ۱۱ هزار و ۴۹۹ دانش آموز در رشته علوم انسانی، یک هزار و ۸۹۹ دانش آموز در رشته هنر، ۳۰ هزار و ۸۵۱ دانش آموز در رشته تجربی و سه هزار و ۷۶۲ نفر در رشته زبان شرکت خواهند کرد.
 
 کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ در چهار گروه درسی و در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار