تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۸۳۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل استقلال خوزستان: آمادگی خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری را داریم
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: آمادگی لازم برای خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری برای فصل آینده را داریم.

محمد رحیمی در این خصوص اظهار داشت: اگر تیمی قصد واگذاری داشته باشد ما آماده هستیم تا با خرید امتیاز آن بار دیگر به لیگ برتر باز گردیم در غیر این صورت در لیگ یک تیم داری می کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص خرید امتیاز تیم ماشین سازی گفت: مسئولان تیم ماشین سازی اعلام کردند که تیم را به خارج از تبریز منتقل نمی کنند. شایعاتی در مورد واگذاری امتیاز چند تیم دیگر مطرح بود که در این خصوص مذاکره نداشتیم.

وی با بیان اینکه هدفمان بستن یک تیم قدرتمند در لیگ یک است گفت: تمام تلاش ما بازگشت دوباره به لیگ برتر است و تلاش می کنیم با جذب بازیکنان خوب وارد مسابقات شویم همچنین سعی می کنیم زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کنیم.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده هدایت تیم بر عهده محمد علوی است گفت: علوی یکی از مربیان خوب و با استعداد فوتبال خوزستان است که دوست داریم با این مربی ادامه همکاری داشته باشیم اما برای انتخاب سرمربی قصد داریم یک مربی بزرگ و مطرح را جذب کنیم. ظرف چند روز آینده سرمربی تیم مشخص می شود و تمرین آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به ناحق و بر اساس کمبود بودجه، ۶ امتیاز از ما کسر شد و به لیگ پایین‌تر سقوط کردیم گفت: بی شک اگر این مشکلات را نداشتیم به راحتی می توانستیم جایگاه مان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه قرارداد ۴۰ درصد بازیکنان این تیم به پایان رسیده است و احتمالاً جذب تیم های دیگر می شوند گفت: ۶۰ درصد بازیکنان ما با وجود پیشنهاد از تیم های دیگر همچنان با ما قرارداد دارند که سعی می کنیم آنها را حفظ کنیم.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار