تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۸۳۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلید واژه معامله قرن خروج مساله فلسطین از دستور کار امت اسلامی است
 رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: کلید واژه معامله قرن خروج مساله فلسطین از دستور کار امت اسلامی است اما ایران اسلامی و جبهه مقاومت با اقتدار مقابل این توطئه غرب ایستاده است.

حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی با اشاره به موضوع معامله قرن و توطئه‌های اخیر دشمنان برای عادی سازی مساله فلسطین اظهار داشت: موضوع اشغال فلسطین هرچه زمان از آن بگذرد بازهم کهنه نمی‌شود و از طرف امت اسلامی محکوم است.

وی افزود: اگر ۷۰۰ سال نیز بگذرد باز هم فلسطین بخشی از بدنه امت اسلامی است که توسط رژیم اشغالگر غصب شده و باید به صاحبان اصلی اش بازگردد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ادامه داد: فلسطین صرفاً برای ما مساله جغرافیایی و خاک و زمین نیست بلکه یک مساله اعتقادی است.

وی مسجد الاقصی را نقطه آغاز معراج آسمانی پیامبر (ص) برشمرد گفت: اکنون در مبارزه با صهیونیست و ایستادگی بر مساله فلسطین بر مواضع خود ایستاده‌ایم و به نوعی از امنیت جهانی دفاع می‌کنیم.

حجت الاسلام شفیعی تصریح کرد: دنیا باید بداند اگر یک دشمن چپاولگر نقطه‌ای را اشغال کرد دیر یا زود باید آنجا را ترک کند.

وی گفت: مقابل هر حرکتی که بخواهد مساله فلسطین را از دستور کار امت اسلامی خارج کند خواهیم ایستاد و این را خلاف موازین شرعی و اخلاقی و انسانی می‌دانیم.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: جمهوری اسلامی در صیانت و پاسداری از فلسطین پرچمدار است و ما به مساله فلسطین به عنوان یک مساله عادی نگاه نمی‌کنیم بلکه به صورت اعتقادی به آن می‌پردازیم.

وی گفت: روز قدس ملت شریف ایران نشان دادند که پای آرمان‌های فلسطین ایستاده‌اند و مانند همیشه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیشتاز هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار